Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Miesiąc temu kupiłam wózek spacerowy z dodatkowymi pompowanymi kołami do tego modelu. Wózek jest wadliwy od początku, przednie koła (piankowe i pompowane - dodatkowo zakupione) " latają na boki. Sprzedawca próbował rozwiązać problem, dostałam od serwisu ringi, lecz nic nie pomogło. Czy mogę ubiegać się o zwrot całości gotówki? Sprzedawca zaproponował część (bo nie sprzeda tego wózka jako nowy). Tylko dlaczego mam być stratna. Naprawa nie wchodzi w grę, nie wyobrażam sobie siedzieć w domu z dzieckiem bez wózka.
Masz prawo do żądania doprowadzenia towaru do stanu zgodności z opisem. Jeśli sprzedający nie będzie w stanie tego uczynić, ma Ci zwrócić całość, łącznie z kosztem wysyłek. Załóż dyskusję, w której w razie czego pomoże Ci pracownik Allegro. Tutaj link: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Tylko czy mogę ubiegać się o zwrot gotówki czy najpierw muszę oddać wózek do naprawy (do serwisu)?
Do żadnego serwisu. Jeśli chodzi o rękojmię, to sprzedający odpowiada za towar - i jemu masz odesłać ów wózek. On zaś ma zasmarkany obowiązek przyjęcia i rozpatrzenia Twojej reklamacji. Jeśli niee będzie w stanie usunąć wad, lub wymienić na inny - bez wad, wtedy ma oddać pieniądze. I tyle.
Załóż dyskusję. Poprowadzi Cię pracownik Allegro, jeśli poprosisz o pomoc. A w tzw. "międzyczasie" zapoznaj się z własnymi prawami i obowiązkami, jako konsument: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
@dariailona1 Tak, możesz odstąpić od umowy w ramach reklamacji. Jeśli jest to pierwsza reklamacja tego towaru, sprzedawca może zamiast zwrotu wpłaty dokonać naprawy lub wymiany, jeśli jest to druga reklamacja i wada jest istotna, możesz żądać zwrotu całej wpłaty i kosztów odesłania, a sprzedawca nie może odmówić zwrotu - tak mówią przepisy o rękojmi.
Przy naprawie lub wymianie sprzedawca pokrywa koszt reklamacji, czyli oddaje też za przesyłki. Nie musisz godzić się na zwrot niepełnej kwoty, sprzedawca wprowadza Cię w błąd.