anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rabat po zakupie - Smart Week

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:101411666
#8 Zapaleniec#

Moje uszanowanie,
kupiłem kilka dni temu rzecz za 284,98 zł, a teraz jest ona na promocji w ramach Smart Week za 274,99 zł (ten sam sprzedawca). Pytałem o zwrot różnicy, ale sprzedający twierdzi, że jest to promocja Allegro - nie Jego, więc zwrócić nie może. Czy kontaktując się z Allegro mogę liczyć na zwrot czy lepiej będzie bez czekania na ich odpowiedź zamówić i zwrócić przedmiot, choć wolę uniknąć takiego rozwiązania.

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
LEW433
#21 Demiurg#

Nikt Ci nie zwróci różnicy w taki sposób, nawet jak cena za godz. będzie inna to nie zwrócą, a jakby była wyższa to byś dopłacił? Możesz zrobić zwrot i kupić za inną niższą cenę.

oznacz moderatorów
Client:101411666
#8 Zapaleniec#

Prawo nie nakazuje mi dopłacać, a pozwala mi zwracać, co wiąże się z wysyłką kurierów generujących ślad węglowy itp., a chcę tego uniknąć, i być może Allegro też, wszak prezentują się jako ekologiczna firma.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:101411666 Uważasz ,że 10 zł to tak duża suma go odsyłaj i miej gdzieś ślad węglowy .

oznacz moderatorów
milka1234567890
#18 Luminarz#

Zwrot albo nie.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

😆

oznacz moderatorów
biuropablojdg
#10 Popularyzator#

czuć że weekend trwa i ktoś żarty robi ale **piiip**oburza czas start 😄

oznacz moderatorów
Client:101411666
#8 Zapaleniec#

Dziękuję Państwu - mniej lub bardziej - za podzielenie się ze mną wszystkim, co Państwo wiedzą w tej kwestii.

oznacz moderatorów
krejzole
#14 Krzewiciel#

Wczoraj przepłaciłem w biedrze za masło a jutro ma być promocja w Lilku. 

Czy jak poszedłbym - zwrócili by?

oznacz moderatorów
Client:101411666
#8 Zapaleniec#

Nie wiem, musi Pan zapytać społeczność sklepową - może ktoś wie, potem, gdy okaże się, że jednak nikt nie ma takiej wiedzy - sugeruję zapytać dział kontaktu Biedronki. Należy jednak pamiętać, że kupując w lokalu firmy, sprzedawca nie ma obowiązku przyjąć zwrotu.

oznacz moderatorów
Halfrunt
#19 Nestor#

To dobrze, że chcesz pertraktować i uniknąć niepotrzebnego zawracania i ponownego zamawiania, na miejscu sprzedającego bym się zgodził, bo koszty obsługi zwrotu mogą być wyższe niż ten rabat. 

Kiedyś dostałem negatywną opinię za to, że obniżyłem cenę produktu o 1,50 i La Dammma, która kupiła go dzień wcześniej poczuła się z bardzo niekomfortowo .

Może wystaw negatywa i poproś o rabat, przecież to takie ludzkie, polskie i zgodnie z narodową religią. 

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@Client:101411666  kurcze ja w tej sytuacji mam aż dwa problemy wiec chciałbym zapytać o opinie.

1) w marcu br jeden z naszych dostawców obniżył ceny kilku produktów oczywiscie my takze to zrobiliśmy . Czy w tej sytuacji powiinniśmy zwrócić pieniadze klientom którzy kupowali u nas ten produkt przed podwyżką ? ( np tydzień przed, miesiąc przed , pół roku ?)

2) no i druga sytuacja. Inny z dostawców zmienił cenniki i podniósł ceny o kilka procent. Czy działając analogicznie owiinnismy do osób które kupiły ten przedmiot w niższej cenie  w ostatnim powiedzmy miesiącu czy półroczu wysłać wezwanie do dopłaty ?

Chciałbym poznac opinie w obydwu tych kwestiach. Z góry dziekuje.

oznacz moderatorów
Client:101411666
#8 Zapaleniec#

1. To zależy czy polityka zwrotów w Pana sklepie pozwala klientom dokonać zwrotu, przez jaki czas i czy zgłoszą się po pieniądze. Jeśli tak, to ma Pan dwie opcje: zwrócić różnicę albo zmusić klienta, żeby zamówił i zwrócił ten sam przedmiot. Choć mój sprzedający twierdzi, że to promocja Allegro, a nie jego, dlatego o Allegro pytam i to Allegro może zmusić do zwrotu i zakupu.

2. Nie słyszałem o przepisie nakazującym do dopłacania do zakupów z przeszłości, więc tu, zakładając, że się nie mylę, prawo jest po stronie klienta. Aczkolwiek gdyby klient zwrócił i kupił ponownie ma Pan prawo sprzedać drożej.

Moja sytuacja jest taka, że mam pełną możliwość prawną odzyskać dychę, chciałem tylko wiedzieć czy ktoś wie jest to jest na Allegro, czy zwrócą zwyczajnie na konto czy wolą, żeby dwie paczki wyruszyły w świat.

Gdyby kogoś to interesowało, to skontaktowałem się z Allegro i muszę zamówić i zwrócić

 

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@Client:101411666  dziekuje za odpowiedż

Rozumiem że klient otrzymujący przesyłke 15 dni wcześniej ma prawo ( zgodnie z przepisami) byc pokrzywdzonym o różnice w cenie natomiast ten otrzymujący paczke 14 dni wczesniej ma odrobine wiecej praw

Natomiast zupełnie prywatnie to biorąc pod uwage czas poświecony na przygotowanie zwrotu oraz ponowny zakup produktu, oczekiwanie na ponowną przesyłke, czas zamrożenie środków oraz ryzyko związane z uszkodzeniem przesyłki zwrotnej ( które ponosi zwracający) to ja te wszystkie czynności i ryzyka w moim przypadku wyceniam na wiecej niż 10 zł i jeśli byłbym kupującym chyba bym sie w takie rzeczy nie bawił dla 10 zł 

No ale oczywiście każdy podejmuje decyzje za siebie.

Pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów