Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:105757949 Sprawdź proszę folder ze spamem w swojej skrzynce. Zdarza się, że zagubione wiadomości trafiają właśnie tam. Jeśli ich nie znajdziesz, daj znać.
Niestety w spamie nie ma zadnej wiadomości.
@Client:105757949 Poprosiłam o ponowne przesłanie mejla z umową, proszę Cię o chwilę cierpliwości 🙂
Ok bede czekac i odezwę się jak tylko dojdzie. Bardzo dziękuję 😉
Musiała zostać wysłana umowa, jak masz zakupiony towar.😉
Niestety nadal nic nie otrzymałam od Banku. Udalo mi sie jedynie na infolini otrzymać numer rachunku który jest niezbędny do otwarcia pliku z harmonogramem splat.
@Client:105757949 A zakup widzisz w zakładce "Moje zakupy"?
Tak tutaj wszystko jest ok. Zakup jest już w przygotowaniu wiec mam nadzieje ze niebawem zostanie wyslany. Problem w tym ze nie mam umowy z banku. Ale umowa napewno zostala zawarya poniewaz otrzymalem juz harmonogram wplat.