Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z anulowanym tego samego dnia zakupem zrealizowanym przez PayU w systemie ratalnym. Jak się później okazało przez AS Inbank S.A. Oddział w Polsce ul. Fabryczna 5, 00-446 Warszawa.
Zakup był dokonany w 03/2022 na kwotę 2322,96 zł (wartość zamówienia), złożyłem tego samego dnia odstąpienie od umowy i anulowałem zakup jeszcze przed wysyłką towaru, bank otrzymał informację o odstąpieniu i anulowaniu zakupu. Sprzedający zwrócił środki zgodnie z wartością zamówienia.
Prawie po roku...... 01/2023 dostałem wezwanie do zapłaty z AS Inbank....., że zalegam z płatnością raty i że kwota transakcji wyniosła nie 2322,96 zł a 2591,96 zł!!! i różnicę mam jak najszybciej wpłacić na konto Banku.
O co w tym wszystkim chodzi?! nie dostałem towaru, złożyłem odstąpienie od umowy i wydawało mi się, że transakcja jest zamknięta....a po roku okazuje się, że zalegam z płatnością! Czy był ktoś w podobnej sytuacji? gdzie szukać pomocy? Skąd ta różnica?
Nie dostałem nawet umowy....
@michalosfi czy chodzi o zamówienie nr 5e638684-9abd-11ec-ae2b-d94455f5b7ee? Czy kontaktowałeś się w tej sprawie z bankiem?