anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Realizacja zakupów z koszyka

czajnik765
#7 Wielbiciel#

Po przejściu z koszyka do kasy wyskakuje okno z obrazem kontrolnym i opisem "ups coś poszło nie tak. Problem jest po naszej stronie, spróbuj ponownie później". I tak od 3 dni. Pozdrawiam serdecznie 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@czajnik765 jeśli korzystasz z Allegro na komputerze, zacznij od wyczyszczenia ciastek i pamięci podręcznej oraz sprawdź proszę, czy problem występuje na innej przeglądarce. Jeśli to nie pomoże, prześlij nam zrzut całego swojego ekranu (wraz z widoczną datą i godziną) oraz tym komunikatem. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

czajnik765
#7 Wielbiciel#

Wyczyściłem cookies i podręczną, nadal to samo. Na kompie praktycznie nie wchodzę na allegro. Przesyłam zrzut ekranu z telefonu. 

Screenshot_20240615-105818.png

oznacz moderatorów

czajnik765
#7 Wielbiciel#

W kompie ta sama sytuacja. Ten sam obraz który przesłałem z telefonu

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@czajnik765 dziękuję! Poprosiłam Dział techniczny o pomoc w tej sprawie. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@czajnik765 potrzebny będzie jeszcze zrzut ekranu z przeglądarki z widocznym pełnym ekranem (wraz z adresem strony oraz godziną i datą). Najlepiej, aby zrzut został zrobiony w trybie incognito. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

czajnik765
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20240619-072611.png

oznacz moderatorów

czajnik765
#7 Wielbiciel#

To zrzut ekranu z telefonu. Korzystam z aplikacji. Nic innego nie zrobię z poziomu telefonu. Pozdrawiam serdecznie 

oznacz moderatorów

czajnik765
#7 Wielbiciel#

W kompie jest już dobrze. Złożyłem zamówienie. W telefonie jest problem 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@czajnik765 Spróbuj odinstalować aplikację i zainstalować ją ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

czajnik765
#7 Wielbiciel#

Instalowałem w piątek

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@czajnik765 Która to wersja aplikacji?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

czajnik765
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20240619-132942.png

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@czajnik765 Proszę Cię o aktualizację aplikacji do najnowszej dostępnej wersji.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów