Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po przejściu z koszyka do kasy wyskakuje okno z obrazem kontrolnym i opisem "ups coś poszło nie tak. Problem jest po naszej stronie, spróbuj ponownie później". I tak od 3 dni. Pozdrawiam serdecznie
@czajnik765 jeśli korzystasz z Allegro na komputerze, zacznij od wyczyszczenia ciastek i pamięci podręcznej oraz sprawdź proszę, czy problem występuje na innej przeglądarce. Jeśli to nie pomoże, prześlij nam zrzut całego swojego ekranu (wraz z widoczną datą i godziną) oraz tym komunikatem.
Wyczyściłem cookies i podręczną, nadal to samo. Na kompie praktycznie nie wchodzę na allegro. Przesyłam zrzut ekranu z telefonu.
W kompie ta sama sytuacja. Ten sam obraz który przesłałem z telefonu
@czajnik765 dziękuję! Poprosiłam Dział techniczny o pomoc w tej sprawie. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@czajnik765 potrzebny będzie jeszcze zrzut ekranu z przeglądarki z widocznym pełnym ekranem (wraz z adresem strony oraz godziną i datą). Najlepiej, aby zrzut został zrobiony w trybie incognito.
To zrzut ekranu z telefonu. Korzystam z aplikacji. Nic innego nie zrobię z poziomu telefonu. Pozdrawiam serdecznie
W kompie jest już dobrze. Złożyłem zamówienie. W telefonie jest problem
@czajnik765 Spróbuj odinstalować aplikację i zainstalować ją ponownie.
Instalowałem w piątek
@czajnik765 Która to wersja aplikacji?
@czajnik765 Proszę Cię o aktualizację aplikacji do najnowszej dostępnej wersji.