Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W ofercie z której dokonałeś zakupu rozwiń zakładkę reklamacja - tam będziesz mieć informacja na jaki adres odesłać reklamowany produkt z właściwym pismem reklamacyjnym.
Możesz też rozwinąć swój zakup i rozpocząć dyskusje określając w niej powód reklamacji i opisać swoje roszczenia
@bilalkhadir nie ma już rękojmi chyba że to zakup B2B 🙂
Składasz reklamację sprzedawcy przez dyskusję lub z gwarancji do gwaranta w karcie gwarancyjnej masz dane 🙂
@kostas11 od kiedy nie ma rękojmi 🙂 nie wiemy czy brał na fakturę
@NipponShorty od 1 stycznia 2023 r, dla zakupów B2C 🙂 napisałem o tym bo autor wspomniał o "dane mam na fakturze" i wtedy faktycznie będzie rękojmia przy zakupach firmowych o ile sprzedawca jej nie wyłączył 😄
@kostas11 Zaiste prawdę powiadasz 🙂
@bilalkhadir Lepiej do sprzedającego, niech się martwi.