Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Konto na allegro mam od dawna, jednak dopiero teraz je reaktywowałam, po przez skorzystanie z usługi powiązania kont w pakiecie rodzinnym.
Na moim koncie mam inne dane, nie dostaje powiadomień o swoich przesyłkach, jednak osoba, której podany jest numer telefonu na widocznie moje przesyłki w swojej aplikacji + swoje.
Ja dostaje tylko @ o tym, że jest przesyłka.
Doszło do ujawnienia danych osobowych innej osoby mi, i w drugą stronę.
Proszę o weryfikację całego konta pod kątem bezpieczeństwa. Sprawę zgłaszam do GIODO.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Coś z pewnością źle wpisałeś, moim zdaniem.https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d4e05a9d-86a1-441d-978a-f2e1cdc3ae0c&subjectId=0cf7b182-1...
@Client:73762267 nie jestem pewna czy dobrze rozumiem, więc poproszę Cię jeszcze o doprecyzowanie.
W danych konta podany jest numer telefonu o końcówce *446, natomiast na przedstawionym zrzucie z formularza płatności i dostawy widać, że podałaś numer telefonu o końcówce *197. W takiej sytuacji informacje o przesyłce przesyłane są do aplikacji na telefonie, którego numer telefonu został podany na formularzu płatności i dostawy, a nie w danych konta, więc nie jest to błąd.
W szczegółach zamówienia widzę, że przesyłki zostały wysłane na dane innej osoby i jedynie numer telefonu zgadza się z tym jaki jest widoczny na przesłanym przez Ciebie zrzucie.
Widziałam też, że kontaktowałaś się z nami w wiadomości e-mail, jednak nie możemy zmienić danych na koncie, z którego piszesz.
Konto zostało założone na dane, które obecnie są na nim widoczne. W takiej sytuacji, możesz założyć nowe konto na Allegro na poprawne dane.