anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamację

Client:41143027
#7 Wielbiciel#

Zakupiliśmy z chłopakiem komodę i kanapę na raty od dwóch różnych sprzedawców. Komoda w dniu wczorajszym została dostarczona i podczas składania powychodzilo pełno mankamentów jak krusząca się komoda, zawiasy wypadają w ogóle się nie wkręcają, komoda jest niestabilna, jest tragicznej jakości, pisaliśmy już do sprzedawcy ale jeszcze nie odpisał i moje pytanie brzmi czy będzie problem z reklamacja czy sprzedawca to powinien uznać i zwrócić pieniądze bez problemu ? Trochę się boję że będą problemy bo w profilu sprzedawcy są 3 różne nazwy i milion złych opinii i nie wiem jakie mamy szanse żeby załatwić to dobrze. 

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

LEW433
#21 Demiurg#

Masz dyskusję? przecież dyskutujesz ze sprzedającymi i "nabijają się z Ciebie".

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Otrzymaliście poradę już kilkukrotnie :
Złóż reklamację i poczekaj na rozwój wydarzeń - jeśli wydarzy się coś nowego w tej sprawie to doradzimy dalsze kroki/ pomożemy.
A na forum każdy ma prawo wyrażenia swoich myśli.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

przyszła chęć na bara..bara , a tu nic bo kanapa stara ...

oznacz moderatorów