anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamację

Client:41143027
#7 Wielbiciel#

Zakupiliśmy z chłopakiem komodę i kanapę na raty od dwóch różnych sprzedawców. Komoda w dniu wczorajszym została dostarczona i podczas składania powychodzilo pełno mankamentów jak krusząca się komoda, zawiasy wypadają w ogóle się nie wkręcają, komoda jest niestabilna, jest tragicznej jakości, pisaliśmy już do sprzedawcy ale jeszcze nie odpisał i moje pytanie brzmi czy będzie problem z reklamacja czy sprzedawca to powinien uznać i zwrócić pieniądze bez problemu ? Trochę się boję że będą problemy bo w profilu sprzedawcy są 3 różne nazwy i milion złych opinii i nie wiem jakie mamy szanse żeby załatwić to dobrze. 

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

LEW433
#21 Demiurg#

Masz reklamację, teraz ruch należy do sprzedającego, ma 14dni na jej rozpatrzenie, ale jak chcesz żeby szybko odpowiedział, ma tu 24godz. to otwórz dyskusję:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa  ale pamiętaj ze mimo tego splata rat do czau rozwiązania problemu nadal Cię obowiązuje.

oznacz moderatorów

Client:41143027
#7 Wielbiciel#

Tak wiem ale mam nadzieję że to się nie będzie miesiącami rozwiązywać? I właśnie przy zamówieniu nie mamy opcji złóż reklamację nie wiem czy jest jeszcze za wcześnie czy to jest pod opcja zwrot ?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

No nie ma ale jak otworzysz dyskusję to tam opisujesz problem, tam sprzedający ma 24godz. na odpowiedź, tam masz pomoc Allegro- jakby co. Ale klikniesz w zwrot to się rozwinie zakładka i możesz zaznaczyć powód.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Skoro sprzedawca ma mnóstwo komentarzy negatywnych to najlepiej u takiego nie robić zakupów by uniknąć problemów . Teraz może próbować sugerować że wady powstały przy montażu i reklamacje odrzucić lub zmniejszyć wartość zwracanego towaru. 

oznacz moderatorów

Client:41143027
#7 Wielbiciel#

Cena komody powinna być o połowę mniejsza jak nie więcej z uwagi na jej jakość. Czy możemy dokonać zwrotu jeśli jest ona już zlozona? 

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Produkt jest warty tyle ile kupujący jest w stanie za niego zapłacić. Przy zwrocie sprzedawca może potrącić część zwrotu ze względu na uszkodzenia powstałe w montażu urządzenia  ( może powołać się na nieumiejętny montaż i uszkodzenie sprzętu)

oznacz moderatorów

Client:41143027
#7 Wielbiciel#

A jaka część może potrącić ? 

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Powinien oprzeć się o sensowną wycenę przywrócenia szafy do pełni sprawności, bądź wycenić ją jako uszkodzoną z defektem jeśli takowe powstały.

oznacz moderatorów

Client:41143027
#7 Wielbiciel#

No tylko żeby to była sensowna wycena bo w momencie jak się wkręca śrubę śrubokrętem a dziurą się po prostu sypie no to montaż jest niemożliwy i to nie z winy kupującego a sprzedającego bo to jego wykonanie to powoduje 

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Pytanie czy zgłaszałaś u sprzedającego zwrot czy reklamacje bo to dwie różne sprawy. 
Jeśli reklamacja to masz prawo żądać jednego z poniższych :
naprawy towaru,
wymiany towaru na nowy,
obniżenia ceny
lub – jeśli wada jest istotna – odstąpienia od umowy.

W przypadku pierwszej reklamacji sprzedawca niejako wybiera sposób rozwiązania reklamacji  o ile ją uzna. Ma 14 dni czasu na ustosunkowanie się do składanej reklamacji.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:41143027 w radykalnych przypadkach odda 1 grosz i stwierdzi że komode skladano młotem pneumatycznym do spółki z wibratorem do betonu  i ktoś nieumiejetnie montując spowodował że nadaje się na śmietnik a nie odsprzedaż i cyk 1 grosz zwrotu potem wniosek o ap ktore jest uznaniowe i albo się ulitują i oddadzą z kasy allegro czyli wszystkich kupujących albo nie oddadzą nic

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:41143027 Cena jest w ofercie, jeżeli natomiast składasz reklamację to sprzedający może zaproponować takie rozwiązanie.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@kolekcjoner608 dlatego tak się ma jak się zamiast przejrzeć wszystko najpierw kupuje a potem się denerwuje

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@az1rael  no niby klikając kup teraz ludzie zaznaczają "Potwierdzam zapoznanie się ze stanem kupowanych produktów." co pewnie miało się tyczy tego że "przeczytali" ofertę i się z nią zapoznali przed zakupem 🙂

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Zacznij od pokazania linku do oferty po tym można dużo wywnioskować

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A jakie ty chcesz wnioski wyciągać po linku?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:41143027 złóż oficjalnie reklamację, poproś o odebranie towaru i czekaj 14 dni na decyzję, a czy będą problemy to się dowiesz w praniu 😄

Podziwiam kupujących co czytają opinie po fakcie 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@kostas11 Ja podziwiam jak przeczytają więcej niż tytuł aukcji przez zakupem 😛

oznacz moderatorów

Client:41143027
#7 Wielbiciel#

Zapoznaliśmy sie z opisem ale nie było w nim komoda złej jakości raczej. Oczywiście że opis był w samych superlatywach a jak przyszło do montażu to jakby człowiek  dmuchnął to się rozpadnie a myślę że 1200 złoty to cena za lepsze materiały. Stało się i się czasu nie cofnie także jak proszę o poradę to darujcie sobie komentarze typu trzeba było nie kupować teraz to masz bo takie złote rady teraz nic nie dają. Człowiek się uczy i najlepiej jak widać dotknąć zobaczyć i wtedy kupić a nie przez internet, pierwszy i ostatni raz .

oznacz moderatorów