Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór
Kupilam 29.03.2020 roku telefon iPhone 11 w kwocie 3,5 tys . Telefon na gwarancji , kontaktu brak ze sprzedającym , jego konto zablokowane . Telefon się zawiesza , nie działa w nim Face ID oraz traci zasięg. Wcześniej nie ustawiałam Face ID. Telefon w żaden sposób nie został uszkodzony z mojej winy . Czy miał ktoś z Państwa podobna sytuacje ? Kto w takiej sytuacji zajmuje się gwarancja ? Naprawa , wymiana telefonu bądź ewentualnym zwrotem gotówki ?
pozdrawiam
@-sylwcia- zakup od firmy czy osoby prywatnej, odpowiada sprzedawca, to że konto zablokowane nie ma nic do znaczenia odszukaj go po danych 🙂
Dziękuje , problem jest mejl do firmy niestety nie dochodzi ,a firma nie jest z polski 😩
https://www.pepper.pl/dyskusji/xiaomi-spot-allegro-opinie-259428
zgłosiłam sprawę do Allegro , jestem ciekawa jak zostanie rozwiązany problem , telefon jest objęty ich gwarancja .
@-sylwcia- Nie powołuj się przy zgłoszeniu wady na gwarancję, powołaj się na rękojmię, to zazwyczaj bardziej korzystna opcja dla kupującego. Rękojmia jest obowiązkowa i trwa dwa lata. Jeśli wada wystąpi po raz drugi, możesz na podstawie rękojmi odstąpić od umowy i żądać zwrotu wpłaty. O pomoc Allegro najlepiej poprosić przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Poczytaj o rękojmi; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/