Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
10 grudnia 2019 zakupiłem elektronarzędzia i ostatnio spaliła sie ładowarka i sprzedający twierdzi, że mam się kontaktować ze serwisem. A serwis ani nie odpowiada na maila, ani nie odbiera telefonu. Co mam dalej robić?
Sprzedawca odpowiada za towar 2 lata na podstawie rękojmi. Reklamuj pisemnie z rękojmi, nie z gwarancji, a wtedy sprzedawca nie ma prawa nigdzie Cię odsyłać. To Ty decydujesz, czy reklamujesz z rękojmi czy z gwarancji. Domagaj się naprawy, wymiany lub zwrotu wpłaty. Poproś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat od Allegro.