Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupilem telefon z zagranicy, zostal zagubiony przez przewoznika . Zlozylem reklamacje jako kupujacy u tego przewoznika' Zarzadano abym doslal oswiadczenie o zrzeczeniu sie prawa do dochodzenia roszczen na rzecz adresata. Niestety nie mam kontaktu ze sprzedajacym. Jesli odrzuca reklamacje z tego powodu co robic
Za dostawę odpowiada sprzedawca i to on musi złożyć reklamację a ty możesz mu rozpocząć dyskusję o ile telefon był kupiony przez allegro które zapewnia bezpieczne zakupy na swoim portalu.
@lenia1612 po co to robiłeś ,toć problem sprzedawcy zrób tak ,, moje zakupy - szczegóły - zgłoś problem z zakupem ,, . Ostatecznie otrzymasz rekompensatę z POK .
@lenia1612
Stronami dla przewoźnika są (zgodnie z prawem): Nadawca i Adresat przesyłki.
Jeżeli ty byłeś "tylko" Kupującym, a Adresatem podmiot/osoba trzecia to do złożenia skutecznej reklamacji powinieneś mieć pełnomocnictwo przynajmniej jednej z ww. stron.
@lenia1612 Nie składaj żadnych reklamacji do przewoźnika. Z przesyłkę odpowiada SPRZEDAWCA do czasu, aż ją otrzymasz, więc jemu zgłoś brak dostawy i domagaj się niezwłocznego wydania towaru lub zwrotu wszystkich kosztów. Jeżeli nie masz z nim kontaktu, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i po 24 godzinach poproś tam o interwencję pracownika Allegro. Gdyby Dyskusja nie przyniosła rezultatu, zamknij ją jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.