Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedajemy zestaw tzn. stół z krzesłami. Po reklamacji zgodziliśmy się na zwrot reklamowanych krzeseł i zwrot środków za nie. Pomimo takiego rozwiązania klient upomina się o zwrot całości zamówienia, nawet stołu który reklamowany nie był. Czy może żądać od nas po roku użytkowania zwrotu całości zestawu ?
Może żądać jak to był kupiony jako zestaw, możesz po pierwszej reklamacji naprawić, obniżyć cenę, możesz także zwrócić całość środków.
@Xwera1999 Klient zakupił zestaw , komplet , którego elementy w jakiś sposób ze sobą współgrają wizualnie ,chcesz oddać za część zestawu pozostawiając klienta z jednym elementem ,do którego pewnie nie dokupi estetycznie pasujących ze stołem krzeseł . Po mojemu słusznie się upomina o całość zwrotu i pewnie ma w planach zakup drugiego kompletu . Odbierz stół i zwróć całą kasę lub napraw czy wymień uszkodzone krzesła na wolne od wad i pasujące do stołu .