anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry.Proszę o pomoc w naprawie telewizora

BODZIO1967
#2 Obserwator#

W dniu 23.04.2024 kupiłem telewizor TELEFUNKEN LED 32HG8451,po wgraniu automatycznej aktualizacji na androida 11 i ponownym uruchomieniu urządzenia jest obraz do góry nogami (obrócony o 180 stopni).Na telewizor posiadam gwarancję/rękojmię na zakupiony towar.Od czego mam zacząć??

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

komis-bell
#21 Demiurg#

Od kontaktu ze sprzedającym i złożenia reklamacji.

oznacz moderatorów

NipponShorty
#13 Ambasador#

@komis-bell ale co poradzi sprzedawca na software?  To już prędzej do google'a bo to ich software

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@NipponShorty Jakby nie patrzeć to nadal wada no ale czasem tak jak piszesz - rozwiązanie jest na wyciągnięcie ręki.

oznacz moderatorów

NipponShorty
#13 Ambasador#

Znając życie to sprzedawca pewnie odeśle albo do googl'a albo dla świętego spokoju sam wpisze problem w wyszukiwarkę i odeśle info klientowi 

oznacz moderatorów

NipponShorty
#13 Ambasador#

Próbowałeś poszukać rozwiązania w internecie?  Na forum elektrody jest rozwiązanie (wystarczy wbić w przeglądarkę model telewizora z dopiskiem  ekran do góry nogami) i w pierwszym linku masz rozwiązanie problemu.
1 minuta pracy i dobre chęci.

oznacz moderatorów

BODZIO1967
#2 Obserwator#

Dzięki za podpowiedzi,próbowałem na forum elektroda,ale coś nie mogę ogarnąć.Mogę prosić o więcej konkretów.Pozdrawiam.

 

oznacz moderatorów

NipponShorty
#13 Ambasador#

@BODZIO1967 

1.Owtórz przeglądarkę Google.
2.W polu wyszukiwania wpisz frazę "TELEFUNKEN TV 32HG8451 odwrócony obraz" i naciśnij Enter.
3. Pierwszy wynik wyszukiwania jaki wyskoczy prowadzi do forum z rozwiązaniami.

Nie jestem pewien czy mogę tutaj na forum wkleić bezpośredni link.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#20 Guru#
oznacz moderatorów

NipponShorty
#13 Ambasador#

@serwis-texas o ten link mi chodziło 😉

A nie wiem różnie to bywa 😛

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

images (1).jpg

oznacz moderatorów

brakestop
#14 Krzewiciel#

Ja również pomyślałem, że jest to wersja na półkulę południową.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
50% kupujących nie czyta... kolejne 30% czytać nie umie, 15% czytać nie chce...
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@mdrogeria wow i mamy telewizor z 4 antenami wifi 👍

oznacz moderatorów

BODZIO1967
#2 Obserwator#

Ten link do to jest właśnie mój napisany na elektroda,zrobiłem to co tam napisano i nic nie zadziałało

oznacz moderatorów

NipponShorty
#13 Ambasador#

No to zostaje kontakt z sprzedającym 
Moje zakupy----> rozwiń zakup----> pytanie o zakup i tam opisz sprzedającemu problem może podeśle jakieś informacje/jest bardziej na bieżąco z tym co tam google w aktualizacji nawymyślał.

oznacz moderatorów

pecela
#16 Inspirator#

@BODZIO1967

Skontaktuj się ze wsparciem technicznym producenta. Oni najszybciej tu pomogą, w razie czego mogą przesłać stosowną poprawkę dla twojego egzemplarza TV (np. po nr seryjnym).

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@BODZIO1967  Piszesz że masz gwarancję, rękojmie itd, a Ty się tu produkujesz, a kiedy zakup i od kogo ? składaj reklamacje u sprzedającego, on ma 14dni na jej rozpatrzenie! otwórz dyskusję a Allegro Ci pomoże.

oznacz moderatorów

NipponShorty
#13 Ambasador#

Powiedział co wiedział...  Rękojmia to ustawowa odpowiedzialność sprzedawcy za wady fizyczne.

W tym przypadku problemem jest oprogramowanie od Google'a. 

oznacz moderatorów