Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 23.04.2024 kupiłem telewizor TELEFUNKEN LED 32HG8451,po wgraniu automatycznej aktualizacji na androida 11 i ponownym uruchomieniu urządzenia jest obraz do góry nogami (obrócony o 180 stopni).Na telewizor posiadam gwarancję/rękojmię na zakupiony towar.Od czego mam zacząć??
Od kontaktu ze sprzedającym i złożenia reklamacji.
@komis-bell ale co poradzi sprzedawca na software? To już prędzej do google'a bo to ich software
@NipponShorty Jakby nie patrzeć to nadal wada no ale czasem tak jak piszesz - rozwiązanie jest na wyciągnięcie ręki.
Znając życie to sprzedawca pewnie odeśle albo do googl'a albo dla świętego spokoju sam wpisze problem w wyszukiwarkę i odeśle info klientowi
Próbowałeś poszukać rozwiązania w internecie? Na forum elektrody jest rozwiązanie (wystarczy wbić w przeglądarkę model telewizora z dopiskiem ekran do góry nogami) i w pierwszym linku masz rozwiązanie problemu.
1 minuta pracy i dobre chęci.
Dzięki za podpowiedzi,próbowałem na forum elektroda,ale coś nie mogę ogarnąć.Mogę prosić o więcej konkretów.Pozdrawiam.
@BODZIO1967
1.Owtórz przeglądarkę Google.
2.W polu wyszukiwania wpisz frazę "TELEFUNKEN TV 32HG8451 odwrócony obraz" i naciśnij Enter.
3. Pierwszy wynik wyszukiwania jaki wyskoczy prowadzi do forum z rozwiązaniami.
Nie jestem pewien czy mogę tutaj na forum wkleić bezpośredni link.
Do elektrody można. Bez przesady 🙂
@serwis-texas o ten link mi chodziło 😉
A nie wiem różnie to bywa 😛
Ja również pomyślałem, że jest to wersja na półkulę południową.
@mdrogeria wow i mamy telewizor z 4 antenami wifi 👍
Ten link do to jest właśnie mój napisany na elektroda,zrobiłem to co tam napisano i nic nie zadziałało
No to zostaje kontakt z sprzedającym
Moje zakupy----> rozwiń zakup----> pytanie o zakup i tam opisz sprzedającemu problem może podeśle jakieś informacje/jest bardziej na bieżąco z tym co tam google w aktualizacji nawymyślał.
Skontaktuj się ze wsparciem technicznym producenta. Oni najszybciej tu pomogą, w razie czego mogą przesłać stosowną poprawkę dla twojego egzemplarza TV (np. po nr seryjnym).
@BODZIO1967 Piszesz że masz gwarancję, rękojmie itd, a Ty się tu produkujesz, a kiedy zakup i od kogo ? składaj reklamacje u sprzedającego, on ma 14dni na jej rozpatrzenie! otwórz dyskusję a Allegro Ci pomoże.
Powiedział co wiedział... Rękojmia to ustawowa odpowiedzialność sprzedawcy za wady fizyczne.
W tym przypadku problemem jest oprogramowanie od Google'a.