Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem zestaw kilku przedmiotów luźno powiązanych ze sobą. W sumie było 5 części, ale zależało mi głownie na jednej. Gdy przyszły, okazało się że z tych 5 , dwie są uszkodzone ( na szczęście nie ta na której mi najbardziej zależało). Złożyłem reklamację. Sprzedający ją uznał ( widać że zapakował niewłaściwie), ale prosi o odesłanie całości i zwróci pieniądze. Ja chciałbym zwrócić te dwie uszkodzone, a pozostałe 3 zostawić. Jestem w stanie dogadać się co do zwróconego kosztu ( proporcjonalnie, nie proporcjonalnie itp itd). Ale Sprzedający stoi na stanowisku : albo wszystko albo nic. Nie chcę bić piany, pierwszy raz mi się to zdarzyło, a zależy mi na jednej z tych nieuszkodzonych sztuk. Czy rzeczywiście on jest w prawie? I tylko "all or nothing"?
@pinsplash tyle tu jesteś i nie wiesz ,że zestaw to 1 sztuka ?
@mdrogeria I tak i nie 😀 jak widać. Z jednej strony mam ewidentną winę sprzedającego ( wrzucił wszystko ot tak do pudełka). Z drugiej część na której mi zależy a która jest ok.
@pinsplash trudno dociec co kieruje sprzedawcą czy brak chęci czy brak możliwości pójścia Ci na rękę .Zapytaj go ....
LEF znowu oderwany od rzeczywistości .
@mdrogeria masz wpunkta za tego LFA 😀
@pinsplash nie wiem jak bardzo zalezy Ci na czasie. Moim zdaniem sprzedajacy po prostu wiedząc że zależy Ci na konkretnym przedmiocie próbuje Cie zniechęcic do reklamacji.
Ja bym odesłał całość i jednocześnie po prosił o postępowanie zgodnie z prawem tzn:
- nie dostepowałbym od umowy - płatny koszt wysyłki
I poprosiłbym sprzedającego o zwrot poniesieonych kosztów przesyłki. Jesli wczesniej o tym wspomnisz być może sprzedający zmieni zdanie co do odsyłania.
W sumie wysyłka w dwie strony to dodatkowy koszt.
@_Likos_ trudno zarzucać sprzedawcy niechęć do polubownego załatwienia sprawy , być może nie ma takiej możliwości choćby sprzedając w drophingu .
@mdrogeria wiedząc że kupującemu az tak bardzo nie zależy na uszkodzonych produktach po prostu zaproponowałbym obniżenie ceny i zwrot za uszkodzone produkty, a nie prosil o odsyłanie
@_Likos_ sprzedająv w dropshingu nie masz kontaktu z towarem , a reklamacje składasz w hurtowni czy u producenta , który wysyła w Twoim imieniu , a w tym wypadku nie dopełnil oobowiązku niewłaściwie pakujac . Jak teraz rozwiązać sprawę nie wymagając odesłania uszkodzonego towaru .
@mdrogeria Ja nie mam problemu z odesłaniem uszkodzonych rzeczy.... ps to nie jest drop
Jakiś nieelastyczny ten sprzedający. Postrasz go negatywem za marne pakowanie, może przyjdzie na gadane się pożalić 😂
Ciekawe co na taki problem UOKiK, jak to wygląda od strony praw konsumenta. Szkoda, że tak długo czeka się na odpowiedź.
@Kaliope_Brzeg Bry! Aby było "klasycznie" powinienem go nie tylko postraszyc negatywem ( bez treści - aby allegro nie mogło usunąć) ale równiez obniżeniem wszystkich gwiazdek nierozwiązaną dyskusją i zarządać czegoś gratis !😂
@pinsplash hmmm.. gorzej jak odpłaci Ci pieknym za nadobne 🤣
@pinsplash czyli niechęć , a może nie , niemniej na reklamację sprzedawca ma prawo zarządać odesłania towaru , w tym przypadku zestaw .Pamiętaj , masz pełne prawo ocenić zaangażowanie sprzedawcy 😁
A była to jedna oferta ?
@pinsplash Zestaw to zestaw. Pozostaje Ci dogadać się jakoś ze sprzedającym.
Cześć @pinsplash . Zdania w temacie reklamacji całego albo niecałego zestawu są podzielone. Dlatego najlepiej sprawdzić, co na ten temat sądzi ekspert - https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/sprzedawca-obra%C5%BCa-w-dyskusji/m-p/180...
@Kaliope_Brzeg Siurpryza 😁