Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
DZIEŃ DOBRY,
Zakupiłem u p.Damian M.(Szczecin) część samochodową do zawieszenia amortyzator A2203205013, w dniu 29-06-2020.
Sprzedawca p.Damian twierdzi ,że produkty kupione na fakturę nie podlegają rękojmi ani gwarancji.
Proszę o wyjaśnienie tej kwestii.
kontakt
Janusz
[edycja]
@autowulf Gwarancja jest dobrowolna i może jej nie być. Przy zakupie na fakturę nie miałeś mozliwości oddania bez podania przyczyny. Natomiast jak najbardziej masz prawo do reklamacji. Wykasuj dane osobowe z posta!
@autowulf Zawsze rękojmia, gwarancja tylko informacyjnie bo moze być sporo potrzebnych informacji zapisanych do składania reklamacji
Dotyczy to tylko zwrotów a nie gwarancji i reklamacji. Niech P Damian Ci poda jakąś podstawę prawną gdzie pisze, ze nie masz prawa do reklamacji 😉 Najlepiej nie dyskutuj tylko złóż pisemnie reklamacje z tytułu rękojmi (chyba, ze przy sprzedaży częściowo ją wyłączył, ale nie mógł wszystkiego) na FV masz rok gwarancji naprawy
Zakupiłem u p.Damiana nową część na fakturę vat z dniu 29-06-2020,częśc do została zamontowa w samochodzie mojego klienta, niestety po pół roku jest przedwcześnie zużyta (stuka podczas użytkowania).P.Damian twierdzi, że sprzedaje amortyzatory bez rękojmi i gwarancji .Nie posiadam do sprzedawcy adresu email, aby napisać reklamację.
co to oznacza?
@autowulf To oznacza, że sprzedawca ma niepoprawnie wypełnioną zakładkę Reklamacja. W tej zakładce umieścił warunki gwarancji, a zakładka służy do rękojmi. Od warunków gwarancji jest zakładka Gwarancja.
Rękojmi dał 1 rok, ale wyłączył ją dla firm.
Możesz z tego skorzystać i powołać się na warunki gwarancji nawet wtedy, gdy zostały umieszczone w nieodpowiedniej zakładce. Reklamuj z gwarancji.
A jeśli nie posiadam karty gwarancyjnej i produkt był kupiony na fakturę VAT?
Warunki gwarancji masz w zakładce, wydrukuj sobie, karta gwarancyjna nie jest obowiązkowa. Faktura nie wyłącza możliwości skorzystania z gwarancji.
@autowulf sprawdź czy w ofercie nie wyłączył rękojmi dla firm ? a gwarancje daje producent i jeśli masz kartę gwarancyjną sprawdź które serwisy to obsługują tu nie ma znaczenia czy fv czy paragon 🙂
P.Damian twierdzi, że wyłączył rękojmie dla firm. Natomiast karty gwarancyjnej nie dostarczył z produktem. Jak napisać do tego pana jak nie posiadam adresu email.
@autowulf W tej sprawie poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Wyłączenie rękojmi i brak gwarancji nie oznacza, że nie masz prawa złożyć reklamacji. Złóż ją na piśmie i potem poproś o pomoc Allegro - sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat.
Jeśli nie masz danych sprzedawcy, poproś o dane tej transakcji tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc
Reklamację możesz też wysłać listem, masz fakturę, masz adres sprzedawcy.