Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam otrzymałam wiadomość od sprzedającego, że paczka została nadana, jednak nie otrzymałam odpowiedzi, czy sprzęt został naprawiony lub wymieniony. Jeśli po odebraniu paczki okaże się, że sprzęt nadal nie działa ponownie zgłoszę sprawę. Obawiam się, że sprzedawca gra na zwłokę, gdyż sprzęt posiada 12 Sto miesięczny okres gwarancji, który za około 3 miesiące się kończy.
@magdalena6403 Możesz dopytać o to sprzedającego przez Centrum Wiadomości. Jeśli sprzęt nie został naprawiony lub wymieniony, możesz zareklamować nawigację z tytułu rękojmi - masz na to dwa lata. W tym przypadku wada została stwierdzona do roku od momentu wydania towaru, zatem - zgodnie z prawem - przyjmuje się, że istniała w chwili przekazania rzeczy. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich praw wynikających z rękojmi.
Gwarancja jest producenta a ty reklamuj z tytułu rękojmi, poczytaj jak to działa.https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/
@LEW433 Nieprawda, gwarancja może być producenta, importera, sprzedawcy.
@magdalena6403 Jeżeli towar nadal będzie niesprawny, odeślij go ponownie na koszt sprzedawcy do naprawy lub wymiany na podstawie rękojmi, nie gwarancji, składając jednocześnie reklamację na piśmie, najlepiej tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Pomoże Ci tam pracownik Allegro. Przy reklamacji z rękojmi sprzedawca zwraca koszty wysyłek reklamacyjnych. Rękojmia na przedmioty nowe trwa 2 lata.
Witam, dziękuję bardzo za cenne rady i pomoc. Otrzymałam dziś paczkę sprzedawca wywiązał się z umowy, otrzymałam dziś nawigację wymienioną na nową. Bardzo jeszcze raz dziękuję za pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.
@magdalena6403 Zawsze pisz w jednym wątku, czyli w tym, w którym poruszyłaś temat reklamacji towaru. Niepotrzebnie zaczynasz nowy wątek w tej samej sprawie 🙂