Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zakupiłem w grudniu 2022 roku kartę graficzną, zaczęły w niej terkotać wentylatory, serwis producenta kazał skontaktować się z sprzedawcą produktu, Nie mogę otworzyć dyskusji ponieważ 6 dni temu minęły 2 lata.
Proszę o pomoc,
Reklamacja z tytułu gwarancji u producenta, wejdź an stronę producenta wpisz nr i sprawdź, może być 3lata od daty produkcji a nie od daty sprzedaży, te daty nie muszą być takie same.
@Bobak1123 Zerknij do maila potwierdzającego zakup karty - znajdziesz w nim załącznik o warunkach gwarancji.
W tym załączniku znajdziesz informacje o tym, kto jest gwarantem - sprzedający czy producent oraz jak długo trwa ta gwarancja.
Jeśli gwarantem jest sprzedający to reklamuj u sprzedającego.
Jeśli producent to reklamuj u producenta.
Dyskusji już nie otworzysz.
Ustawowy okres odpowiedzialności sprzedającego za towar na podstawie rękojmi niestety już upłynął.