Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobiłam w spore zakupy u sprzedawcy jednak w każdej paczce którą otrzymałam albo Czegoś brakowało albo kilka rzeczy było uszkodzonych. Sprzedawca nie chce uznać reklamacji mimo że ja powołuje się na przepisy które mówią że sprzedawca nie może odrzucić reklamacji bez konkretnej przyczyny. Sprzedawca twierdzi po dwóch tygodniach dyskusji że nagle chcę zdjęcie pudełka które już dawno wyrzuciłam do kosza. Allegro jak zwykle zamiast pomóc zasłania się głupimi regułka mi że przy odrobinie dobrej woli na pewno dojdziemy do porozumienia albo że oni nie mają kompetencji sądu i nie są w stanie wymusić na sprzedającym uznania reklamacji. Facet ewidentnie Uchyla się od jakiejkolwiek odpowiedzialności a przede mną jeszcze kilka paczek więc jak nadal to będzie trwało tak długo to będę jeszcze kilka tygodni albo nawet miesięcy Walczyć o swoje prawa. Sprzedawca nie chce mi ani oddać pieniędzy a towaru nie da się naprawić bo jak można naprawić kryształowe czy szklane rzeczy. Nowych rzeczy na miejsce tych zniszczonych nie zamierza wysłać. Kolejnym pomysłem Allegro było żebym zwróciła się o pomoc do odpowiednich organów i wysłali mi link Jak sporządzić pozew cywilny. Takie informacje nie wprowadzają nic sensownego do sprawy bo pozew cywilny będzie się ciągnął latami. Czy ktoś ma pomysł Jak rozwiązać sytuacje szybciej czy zostaje mi tylko rzecznik ochrony konsumentów i papierologia związana z pozwem
Allegro nie może zmusić sprzedawcy do uznania reklamacji. Sprzedawca nie powinien też żądać zdjęć pudełek, reklamuje się towar a nie opakowanie. Jeśli Allegro nie chce Ci pomóc w Dyskusji, złóż wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Przy towarze różniącym się od opisanego, wadliwym itp, wymagane jest zgłoszenie sprawy na policję, ale spróbuj złożyć wniosek bez zgłoszenia i poczekaj na decyzję Allegro. Trwa to około 7 dni.
Sprzedawca jest informowany o złożeniu takiego wniosku i wie, że może się to dla niego skończyć ograniczeniami na koncie, dlatego zazwyczaj staje się bardziej ugodowy i sam załatwia sprawę nie czekając, aż Allegro wypłaci rekompensatę.
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Kiedy usiłowałam dowiedzieć się czegoś na temat program ochrony kupujących i napisałam do Allegro przez formularz kontaktowy to sprawa została zamknięta bez odpowiedzi a pracownik Allegro napisał w dyskusji że sprawa nie została zamknięta w dyskusji więc pozwolił sobie na zamknięcie zgłoszenia