Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeśli jesteś pewna swoich dowodów to leć do sądu, może przyzna ci rację.
Ale moim zdaniem to najlepszym dowodem byłby kwit od przewoźnika potwierdzający uszkodzenie w trakcie transportu.
@exoryna A dlaczego leć, a nie idź? Poza tym na Allegro są prostsze procedury.
@KROPKA_2012 Co napisał pracownik Allegro w Dyskusji?
Odesłałaś szafkę i nie otrzymałaś zwrotu wpłaty? Zgłoś wniosek do POK.
@xyz96 może i pójść, udać się, pojechać pekaesem lub taxi : )
@KROPKA_2012 Kropeczko, czy zrobiłaś dokładnie jak Ci radził @xyz96 ? Napisałaś do sprzedającego przez Dyskusję? Jeśli nie, to zrób to i poproś o pomoc Allegro. Możesz także poprosić o pomoc rzecznika konsumenta. Jest w każdym mieście powiatowym i działa za darmo.
odsyłam szafkę w ramach reklamacji i jężeli nie otrzymam zwrotu kosztów zwracam się o pomoc dla kupujących. taką informacje otrzymałam wcześniej w dyskusji