anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

reklamacja szafki w sfm zakupionej na allegro.

KROPKA_2012
#8 Zapaleniec#
 
oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

exoryna
#14 Krzewiciel#

Jeśli jesteś pewna swoich dowodów to leć do sądu, może przyzna ci rację.

Ale moim zdaniem to najlepszym dowodem byłby kwit od przewoźnika potwierdzający uszkodzenie w trakcie transportu.

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@exoryna A dlaczego leć, a nie idź? Poza tym na Allegro są prostsze procedury. 

@KROPKA_2012 Co napisał pracownik Allegro w Dyskusji?

Odesłałaś szafkę i nie otrzymałaś zwrotu wpłaty? Zgłoś wniosek do POK. 

oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

@xyz96 może i pójść, udać się, pojechać pekaesem lub taxi : )

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@KROPKA_2012  Kropeczko, czy zrobiłaś dokładnie jak Ci radził @xyz96 ? Napisałaś do sprzedającego przez Dyskusję? Jeśli nie, to zrób to i poproś o pomoc  Allegro. Możesz także poprosić o pomoc rzecznika konsumenta. Jest w każdym mieście powiatowym i działa za darmo.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

KROPKA_2012
#8 Zapaleniec#

odsyłam szafkę w ramach reklamacji  i jężeli nie otrzymam zwrotu kosztów zwracam się o pomoc dla kupujących. taką informacje otrzymałam wcześniej w dyskusji

oznacz moderatorów