Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Chce zreklamowac inhalator, nie działa jak należy. Zgłosiłem sprzedającemu to on mi wysłał nr na infolinię serwisu...
Czy mam się bawić w te telefony Czy poprostu wyslac towar wadliwy sprzedającemu i niech on już się z tym bawi?
Pozdrawiam
Nie musisz bawić się w żadne telefony do serwisu, składasz reklamację z tytułu rękojmi u sprzedającego i jemu odsyłasz, ma on 14 dni na rozpatrzenie. Jakby był problem to otwórz dyskusję : https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@Rafalo888 Masz prawo reklamować towar i odesłać go do sprzedawcy na podstawie obowiązkowej rękojmi. Nie musisz korzystać z serwisu i żadnych gwarancji. To Ty decydujesz, nie sprzedawca, na jakiej podstawie składasz reklamację. Rękojmia trwa 2 lata. Jeżeli sprzedający będzie Ci utrudniał reklamację, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc pracownika Allegro.
Nigdzie nie dzwoń, tylko wyślij mailem reklamację sprzedawcy, określ wady i odeślij mu towar.