anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja towaru - brak odpowiedzi od sprzedającego

MAMY ROZWIĄZANIE!
look_at_
#7 Wielbiciel#

Witam

 

Mam taki problem, lampa halogen po prostu się zepsuła po 5 miesiącach od zakupu. Posiadam pełną dokumentację sprzedaży, maile z zamówienia oraz paragon. Niestety w żaden sposób nie mogę skontaktować się ze sprzedającym - mam wrażenie, że nie odpowiada kompletnie na maila. Próbowałem się z nim kontaktować poprzez adres email, poprzez wiadomość na allegro oraz również próbowałem się dodzwonić. Wszędzie cisza, pytanie co w tej sytuacji mogę zrobić aby nie musieć jechać przez pół Polski w celu zareklamowania lampy? Wiem, że nie jest to duża kwota zakupu, bo lampa kosztowała zaledwie 50 zł ale mimo tego chciałbym skorzystać z mojego prawa jako konsumenta do reklamacji.

 

Dzięki za odpowiedź 🙂

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
xyz96
#21 Demiurg#

Kontaktuj się z sprzedawcą w Dyskusji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Ma obowiązek odpowiedzieć w ciągu 24 godzin, a po tym czasie możesz tam poprosić o pomoc Allegro. Nie powołuj się na gwarancję, reklamuj na podstawie obowiązkowej, 2-letniej rękojmi. Przy uznanej reklamacji sprzedawca ponosi jej koszty,w tym koszt odesłania do naprawy, wymiany. Gdyby z jakiegoś powodu nie można było otworzyć Dyskusji, proś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

 

oznacz moderatorów