anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wpłata nie dotarła do kupującego.

Muhaho
#7 Wielbiciel#

Po zakupie przedmiotu dokonałem wpłaty, pieniążki wyszły z mojego konta, ale przy weryfikacji płatności system wyrzucił błąd „Przekroczono limit oczekiwania”. Sprzedający środków nie otrzymał, nawet nie widział jaki sposób płatności wybrałem (transakcji dokonywałem przez aplikacje mobilną i zakładam, że mogły w tym czasie wystąpić problemy z zasięgiem). Skontaktowałem się ze sprzedającym i anulowałem płatność i dla pewności całą transakcje. Bank utrzymuje, że od nich środki wyszły poprawnie, czy można sprawdzić co się z tym dzieję i czy przelew do mnie wróci? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

Przelew do Ciebie wróci w ciągu 3 dni roboczych. Gdyby tak się nie stało, po tym czasie napisz tutaj; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

oznacz moderatorów