Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Uprzejmie proszę o pomoc.
Kupiłam przez Allegro w sklepie internetowym stolik kawowy. Stolik otrzymałam uszkodzony - ułamany róg plus dwa mniejsze uszkodzenia. Nie wiem na 100% na jakim etapie powstały uszkodzenia czy w transporcie czy też już uszkodzony przedmiot został do mnie wysłany . Możliwe, że w czasie czasie transportu , bo podczas otwierania paczki zauważyłam, że opakowanie było naruszone. W czasie dostawy na pierwszy rzut oka nie było widać uszkodzeń więc protokołu szkody z kurierem nie spisałam.
Otworzyłam dyskusję i zgłosiłam sprzedawcy że towar jest uszkodzony i proszę o zwrot pieniędzy. Dostałam odpowiedź że zareklamuje to u producenta i poprosił o wypełnienie protokołu straty który miał wysłać do producenta i jak reklamacja będzie pozytywnie rozpatrzona "załączy link do paczki z nowym elementem " Protokół wypełniłam i wysłałam do sprzedawcy.
Czy taka procedura jest prawidłowa? Czy muszę czekać na odpowiedź producenta i co jeśli producent odrzuci reklamację?
Stolik kupiłam 28.04, otrzymałam 02.05, zgłosiłam 02.05, dostałam odpowiedź 06.05
Proszę o ocenę sytuacji i ewentualne uwagi jak najlepiej rozwiązać tą sytuację.
Zakup od firmy czy prywatnego sprzedającego?
Zakup od firmy
Od firmy
Ok to protokół szkody przyda się, ale to sprawa sprzedającego co i jak to załatwi, ma 14dni od chwili zgłoszenia reklamacji na jej rozpatrzenie i jeżeli jej nie rozpatrzy w tym czasie to reklamcja jest uznana,
@Client:35546841 prawidłowa procedura to według uokiku reklamację do przewoźnika składa odbiorca jako posiadający paczkę i dowody. Powinnaś złożyć reklamację u przewoźnika plus wypisać protokół szkody, obie te rzeczy robisz na stronie przewoźnika w necie. Ale tak się już nie da więc czekasz na rozpatrzenie reklamacji u producenta i ponieważ nie dopełniłaś obowiązków wynikających z prawa pocztowego (masz 7 dni od odbioru paczki czyli do jutra więc możesz dopełnić zgłoszenia reklamacyjnego i protokołu u przewoźnika) to jeśli producent odrzuci to zostajesz z uwalonym stolikiem
@Client:35546841 Doprawdy? zakup na Allegro i to sprzedający odpowiada za towar u przewoźnika, nie daj się wciągnąć w tego typu rozgrywki z przewoźnikiem.
Stolik kupiłam 28.04, otrzymałam 02.05, zgłosiłam 02.05, dostałam odpowiedź 06.05
Termin 7-dniowy obowiązuje tylko w przypadku, kiedy uszkodzeń nie było widać z zewnątrz. Natomiast jak paczka była uszkodzona, to protokół szkody spisuje się przed pokwitowaniem odbioru.