Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupiłem wannę rok temu. Ekipa mi ją zamontowała ale teraz (po roku ja dopiero mogłem zobaczyć) okazało się że ma wadę ukryta. Róg wanny jest jakby z innego materiału któż to wie sprzedając twierdzi że mialem wannę obejrzeć przy kurierze czy wszystko ok a skoro podpisałem protokół odbioru to że moja wina. Dołączam zdj rogu wanny. Co dalej mam robić? Odwołać się na prawie rękojmi czy co?
@Tysia9393 Możesz rozpocząć ze sprzedającym dyskusję. Mam nadzieję, że w ten sposób uda Wam się dojść do porozumienia w sprawie.
Po roku czasu! na Tobie spoczywa udowodnienie że to było już.
Wygląda to na amatorskie ,nieudolne pomalowanie uszkodzonej powierzchni.
@Tysia9393 Ja bym się raczej tej ekipy co montowała zapytał czy czasem im nie spadła a potem nie czarowali tego na miejscu.
Co do reklamacji u sprzedającego - nie wiem jak masz zamiar po roku udowodnić, że tak to wyglądało od początku.
@Tysia9393 a może firma montująca uszkodziła i reanimowała ?
To nie jest inny materiał wanna jest plastikowa a to jest ślad malowania emalią pęknięcia czyli ewidentne rzeźbienie ekipy na miejscu przy montażu
Ja to bym zrobił że byś nie zauważył.
Ja bym ścisnął ekipę remontową - wyglada jakby przy montażu zostało uszkodzone i nieudolnie „naprawione”
Na tyle nieudolnie, że widać nawet nie zdjętą folię ochronną 🙈