Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Złożyłem reklamacje (rękojmia) u sprzedawcy (all), wysłałem produkt. Sprzedawca na reklamację odezwał się po 21 dniach. Ja chciałem zwrotu środków, on zaproponował wymianę na nowy produkt. Czy nie jest tak, że kiedy sprzedawca nie odpowie na rękojmię w terminie 14 dni to uznaje roszczenia kupującego?
Od 14 dni od ostatniej odpowiedzi - cisza. Ani towaru, ani zwrotu. W jaki sposób mogę odzyskać pieniądze?
@Mikosxx przy pierwszej reklamacji może naprawić lub wymieni chyba, że wadą jest istotna wtedy może być zwrot gotówki.
Nie działa, to chyba istotna wada. Chodzi o to, że nie odezwał się w ciągu 14 dni. https://prokonsumencki.pl/blog/reklamacja-14-dni-na-odpowiedz/
Mikosxx troszkę mylisz pojęcia . Sprzedawca nie odpowiadając wterminie automatycznie uznał reklamację za zasadną i musi usunąć wadę lub zwrócić środki . Przy pierwszej reklamacji decyzja należy do niego .
@Mikosxx
14 dni na rozpatrzenie reklamacji jest tylko w przypadku gdy roszczenie zawarte w reklamacji dotyczy: wymiany, naprawy lub obniżenia ceny.
Jeżeli żądałeś zwrotu pieniędzy (odstąpienia od Umowy) przy pierwszej reklamacji - to najgorsza (dla Ciebie) opcja jaką mogłeś sobie wybrać:
Termin na jej rozpatrzenie wynosi wówczas standardowe 30 dni i sprzedawca zamiast oddawać środki może wadliwą rzecz naprawić lub wymienić.