Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Dnia 30 grudnia 2022 roku zakupiłem przedmiot objęty 3 letnią gwarancją. Przedmiot uległ uszkodzeniu i chciałbym złożyć reklamację. Niestety w moich zakupach nie widzę tak starej transakcji zakupu i nie sposób znaleźć sprzedającego, ani udokumentować ten zakup.
W jaki sposób złożyć reklamację skoro nie znany jest mi sprzedawca?
@smok1966 w karcie gwarancyjnej powinien być podany kontakt do gwaranta. Jeżeli nie, możesz wygenerować raport z zakupów sprzed 2,5 roku. Aby to zrobić:
1. Przejdź do zakładki Dane konta.
2. W części Kopie danych konta z Allegro wybierz pliki z Twoimi danymi.
3. System poprosi Cię o ponowne zalogowanie do konta.
4. Następnie, na stronie którą Ci wyświetlimy, wybierz Utwórz kopię danych.
5. Zaznacz, które dane chcesz pobrać ("dane dotyczące zakupów).
6. W części Wybierz format danych wybierz rozszerzenie pliku, w jakim chcesz zapisać i otrzymać dane: html – jeśli chcesz w przejrzysty sposób zapoznać się z danymi, csv – jeśli chcesz analizować dane lub przekazać je innemu administratorowi.
7. Kliknij [Utwórz kopię].
O tym, że zestawienie z zakupami jest gotowe, damy Ci znać mejlowo. W powiadomieniu znajdziesz link do pobrania pliku. Możesz to zrobić w ciągu 7 dni. Po tym czasie konieczne będzie ponowne wygenerowanie zestawienia.
Dziękuję za odpowiedź, a swoją drogą to komu przeszkadzała historia zakupów na koncie?
Coraz trudniej tu się poruszać 😕
Reklamację z tytułu gwarancji składa się do podmiotu wskazanego w karcie gwancyjnej. Sprzedawca natomiast odpowiada z tytułu niezgodności z umową przez dwa lata od daty sprzedaży. Tak więc jego rola się już skończyła.