Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupujący podał zły adres paczkomatu, w związku z czym paczki nie odbierze. Od wczoraj paczka już czeka na odbiór. Jakimi kosztami jest obciążony sprzedawca w przypadku braku odbioru?
PS: Przepraszam, temat oczywiście powinien być w dziale dla sprzedających..
@FHANSAR jeżeli była to przesyłka InPost lub Allegro One to jako sprzedający nie poniesiesz kosztu zwrotu do nadawcy.
A proszę mi jeszcze powiedzieć jak to jest w przypadku zwrotu, aby wszystko było poprawnie? Bo paczka nie została odebrana teoretycznie, więc normalnie przez formularz zwrotu na allegro?
@FHANSAR samo nieodebranie przesyłki nie jest równoznaczne z odstąpieniem od zakupu. Klient może odstąpić przez nasz formularz, wtedy niech zignoruje informację o odesłaniu paczki (ta wróci na zwrocie do nadawcy). Klient może też zgłosić odstąpienie w inny sposób, np. przez wiadomość do Ciebie.