Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Problem wygląda następująco.
Paczkomat do którego miała zostać dostarczona przesyłka okazał sie nie sprawny(od conajmiej 2-3 dni) jednak strona allegro poinformowała mnie że moja przesyłka znajduje sie w w/w paczkomacie.
Po podjechaniu pod paczkomat okazało sie że paczkomat jest nie czynny( inne osoby też były ździwione).
Po godzinnej batalii na infolinii inpostu okazało sie że przesyłka jest w paczkomacie ale na drugim końcu miasta i pani stwierdziła że przecież mam informacje w aplikacji.
Nie dostałem żadnej informacji o awarii docelowego paczkomatu.
Nie dostałem informacji że przesyłka trafi do innego paczkomatu.
Mam 3 kolejne paczkomaty pod nosem a przesyłka została władowana w paczkomat na drugim końcu miasta.
Wychodzi na to że takich osób jest więcej i inpost nie widzi problemu.
Jak i gdzie reklamować usługe?
Tylko u sprzedawcy. To on odpowiada względem kupującego za przesyłkę do momentu jej wydania, także za opóźnienia i nieprawidłowości leżące po stronie przewoźnika, czyli jego podwykonawcy. Masz prawo otrzymać przedmiot w miejscu, który wybrałaś podczas zakupu - czyli zgodnie z zawartą umową. Umowa ze sprzedawcą dotyczy zakupu i dostarczenia rzeczy.
"Tylko u sprzedawcy. To on odpowiada względem kupującego za przesyłkę do momentu jej wydania" - pod tym wszakże warunkiem, że konsument zakupił od firmy (bo w przypadku transakcji pomiędzy osobami prywatnymi, powyższe nie ma zastosowania). To dość istotna informacja, której nie należy ukrywać.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@InPost @_HolaOla_ (hi hi hi)
@Client:39580416 W tej sytuacji faktycznie zgłoś problem sprzedawcy bo jemu się ostatecznie może oberwać. On zlecił przesyłkę pod określony możliwy i dostępny przez Ciebie adres (punkt). W tym momencie usługa została nieprawidłowo wykonana przez dostawce i on powinien ponieść z tego tytułu wszystkie koszty, których oboje ze sprzedawcą możecie się domagać, tym bardziej, jeśli wszystko wygląda tak jak opisujesz. Sprzedawca może wynająć zastępczy transport po przesyłkę (najtańszą taksówkę) i kosztami obciążyć dostawcę który zawinił, szczególnie jeśli obok były inne czynne paczkomaty a dostawca nie przyczynił się do załatwienia sprawy w sposób najmniej uciążliwy dla wykonania usługi. 😉
@ZibiK30 Jestem prawie przekonany ze Inpost ma w swoim regulaminie coś na kształt : "jeżeli z jakiejś winy ( głownie naszej) nie można dostarczyć przesyłki do paczkomatu, możemy ją dostarczyć do jakiegokolwiek ( nie najbliższego), ale zobowiązujemy się że odległość od pierwotnego paczkomatu nie przekroczy 1000 ( słownie : tysiąca) kilometrów"
@pinsplash haha, możliwe i mogą mieć takie zapisy jak się nie boją i jest specjalny formularz UOKiK do zgłaszania takich zapisów 😉 Nie jestem z natury złośliwy, ale czasem w takich czy podobnych sytuacjach aż chce się utrzeć nosa, bo wystarczyło powiadomić klienta, ze są problemy, że przesyłka się spóźni 1 dzień lub może być dostarczona ale dalej niż miejsce dostawy i nikt by się nie denerwował, każdy ma dla różnych losowych sytuacji tolerancje i zrozumienie. Tylko trzeb profesjonalnie podchodzić do problemu i rozmawiać, informować, pytać, okazywać chęć załatwienia sprawy jak najlepiej.
W celu kontynuowania poruszonej kwestii zachęcamy do skontaktowania się z nimi za pośrednictwem głoszenia e-mail. Chętnie zweryfikujemy sprawę dokładnie.
Zgłoszenie można wysłać na adres bok@inpost.pl lub pomoc@inpost.pl. W zgłoszeniu bardzo prosimy o podanie numeru przesyłki, dla której wystąpiła opisana sytuacja.
Reklamację można zgłosić za pośrednictwem naszych kanałów:
1) formularz reklamacyjny: inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
2) kontakt z infolinią: 722 444 000 lub 746 600 000
3) pisemnie na adres siedziby: InPost S.A., ul. Wielicka 28, BUSINESS PARK Budynek B, 30-552 Kraków
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni kalendarzowych, a odpowiedź zostanie przekazana na adres email wskazany w formularzu reklamacyjnym.