anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja (zwrot kosztów) usługi dostarczenia przesyłki InPost paczkomaty.

Client:39580416
#1 Nowicjusz#

Witam.

Problem wygląda następująco.

Paczkomat do którego miała zostać dostarczona przesyłka okazał sie nie sprawny(od conajmiej 2-3 dni) jednak strona allegro poinformowała mnie że moja przesyłka znajduje sie w w/w paczkomacie.

Po podjechaniu pod paczkomat okazało sie że paczkomat jest nie czynny( inne osoby też były ździwione).

Po godzinnej batalii na infolinii inpostu okazało sie że przesyłka jest w paczkomacie ale na drugim końcu miasta i pani stwierdziła że przecież mam informacje w aplikacji.

Nie dostałem żadnej informacji o awarii docelowego paczkomatu.

Nie dostałem informacji że przesyłka trafi do innego paczkomatu.

Mam 3 kolejne paczkomaty pod nosem a przesyłka została władowana w paczkomat na drugim końcu miasta.

Wychodzi na to że takich osób jest więcej i inpost nie widzi problemu.

Jak i gdzie reklamować usługe?

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

xyz96
#21 Demiurg#

Tylko u sprzedawcy. To on odpowiada względem kupującego za przesyłkę do momentu jej wydania, także za opóźnienia i nieprawidłowości leżące po stronie przewoźnika, czyli jego podwykonawcy. Masz prawo otrzymać przedmiot w miejscu, który wybrałaś podczas zakupu - czyli zgodnie z zawartą umową. Umowa ze sprzedawcą dotyczy zakupu i dostarczenia rzeczy.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

"Tylko u sprzedawcy. To on odpowiada względem kupującego za przesyłkę do momentu jej wydania" - pod tym wszakże warunkiem, że konsument zakupił od firmy (bo w przypadku transakcji pomiędzy osobami prywatnymi, powyższe nie ma zastosowania). To dość istotna informacja, której nie należy ukrywać.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@InPost @_HolaOla_ (hi hi hi)

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@Client:39580416 W tej sytuacji faktycznie zgłoś problem sprzedawcy bo jemu się ostatecznie może oberwać. On zlecił przesyłkę pod określony możliwy i dostępny przez Ciebie adres (punkt). W tym momencie usługa została nieprawidłowo wykonana przez dostawce i on powinien ponieść z tego tytułu wszystkie koszty, których oboje ze sprzedawcą możecie się domagać, tym bardziej, jeśli wszystko wygląda tak jak opisujesz. Sprzedawca może wynająć zastępczy transport po przesyłkę (najtańszą taksówkę) i kosztami obciążyć dostawcę który zawinił, szczególnie jeśli obok były inne czynne paczkomaty a dostawca nie przyczynił się do załatwienia sprawy w sposób najmniej uciążliwy dla wykonania usługi. 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@ZibiK30 Jestem prawie przekonany ze Inpost ma w swoim regulaminie coś na kształt : "jeżeli z jakiejś winy ( głownie naszej) nie można dostarczyć przesyłki do paczkomatu, możemy ją dostarczyć do jakiegokolwiek ( nie najbliższego), ale zobowiązujemy się że odległość od pierwotnego paczkomatu nie przekroczy 1000 ( słownie : tysiąca) kilometrów"

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@pinsplash haha, możliwe i mogą mieć takie zapisy jak się nie boją i jest specjalny formularz UOKiK do zgłaszania takich zapisów 😉 Nie jestem z natury złośliwy, ale czasem w takich czy podobnych sytuacjach aż chce się utrzeć nosa, bo wystarczyło powiadomić klienta, ze są problemy, że przesyłka się spóźni 1 dzień lub może być dostarczona ale dalej niż miejsce dostawy i nikt by się nie denerwował, każdy ma dla różnych losowych sytuacji tolerancje i zrozumienie. Tylko trzeb profesjonalnie podchodzić do problemu i rozmawiać, informować, pytać, okazywać chęć załatwienia sprawy jak najlepiej.

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Client:39580416 

W celu kontynuowania poruszonej kwestii zachęcamy do skontaktowania się z nimi za pośrednictwem głoszenia e-mail. Chętnie zweryfikujemy sprawę dokładnie. 

Zgłoszenie można wysłać na adres bok@inpost.pl  lub pomoc@inpost.pl. W zgłoszeniu bardzo prosimy o podanie numeru przesyłki, dla której wystąpiła opisana sytuacja.  

Reklamację można zgłosić za pośrednictwem naszych kanałów: 

1) formularz reklamacyjny: inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
2) kontakt z infolinią: 722 444 000 lub 746 600 000 
3) pisemnie na adres siedziby: InPost S.A., ul. Wielicka 28, BUSINESS PARK Budynek B, 30-552 Kraków


Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni kalendarzowych, a odpowiedź zostanie przekazana na adres email wskazany w formularzu reklamacyjnym.

oznacz moderatorów