Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupiłem zegar ścienny od sklepu sdc24 który po dwóch miesiącach się zepsuł. Sklep odesłał mnie do swojego serwisu o nazwie 'gotel'. Zgodnie z instrukcją serwisu wysłałem do paczkomatu w miejscu odbioru. Jakie było zdziwienie Ze serwis nie odebrał paczki, nie wykazał Zadnego zainteresowania przesyłką. Poinformowałem sprzedawcę o zaistniałej sytuacji lecz sklep scd24 nie jest tym który chce pomóc. Wysyłają maile powodujące tylko przedłużenie korespondencji a nie załatwienie sprawy. może macie pomysły jak działać przy tak złej firmie jak sklep sdc24
@lamar4 Ale po co bawisz się w serwisy??? skorzystałeś z gwarancji a nie z rękojmi- dlaczego??? Otórz dyskusję!
@pinsplash Skorzystanie z gwarancji jest dużą oszczędnością czasu, pod warunkiem, że się trafiło na dobrego sprzedawcę. Kupiłam kompresor od esklep24h (aż go pochwalę). Kompresor po półtora roku nawalił. Zadzwoniłam do sprzedawcy (niezwykle pomocny i sympatyczny człowiek), on przysłał mi potrzebne dokumenty i kuriera na drugi dzień, z wysyłką od razu do serwisu. Z tydzień miałam kompresor z powrotem.
@lamar4 Powinieneś złożyć reklamację z RĘKOJMI, nie z żadnych gwarancji i odesłać towar sprzedawcy, a nie do żadnego serwisu. Zrób to teraz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zapytaj o adres do odesłani do sprzedawcy, zażądaj zwrotu kosztów przesyłek realizowanych do tego serwisu, domagaj się naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu. Po 24 godzinach w Dyskusji wsparcia udzieli Ci pracownik Allegro.
Sprzedawca ma obowiązek wypowiadać się w Dyskusji i wie, że przygląda się jej Allegro, dlatego nie będzie Cię zwodził. Twój problem zapewne szybko zostanie rozwiązany.
To Ty decydujesz, czy reklamujesz z rękojmi, czy z gwarancji, nie sprzedawca.
@xyz96 Przyznam się, że tego nie wiem : czy jak się wybierze już jedną drogę : gwarancja, to można z niej zrezygnować i wybrać reklamację? I odwrotnie?
pinsplash można. Nie można tylko korzystać z dwóch jednocześnie. Jeśli klient poinformuje sprzedawce że nie chce korzystac z tytułu gwarancji lecz z tytułu rękojmi to może to zrobić. Zwłaszcza że będzie w posiadaniu towaru i wykonywanie gwarancji sie nie rozpoczeło
Witaj, @lamar4.
Nie czekaj i wystaw sprzedawcy odpowiedni komentarz z odpowiednią liczbą gwiazdek za obsługę. To zwykle przyspiesza komunikację i przybliża sprawę do szczęśliwego końca.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@lamar4 Zrobiłeś to co Ci napisali. Napisali Ci, że się coś stało nieoczekiwanego co było przyczyną nieodebrania przesyłki? Jeśli nie Napisz im iż teraz niech sami wyślą kuriera (zlecenie odbioru) po reklamowany przedmiot i wskaż im dogodne dla Ciebie terminy odbioru przez kuriera. Jeśli nadal będą robić problemy to zaproponuj sprzedawcy żeby Ci wymienił towar na nowy także z opcją dostawy o odbioru jednocześnie tego zepsutego zegara (takie opcje są niemal od zawsze np w DPD. Nie wywiązali się z pierwszej wskazanej formy dostarczenia zegara to niech poniosą koszty drugiej już wskazanej przez Ciebie w celu nie ponoszenia kolejnych kosztów. Nić nie pomoże otwórz dyskusje ze sprzedawcą na allegro