Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający nie odpowiada na maile które pisze w celu reklamacji. Esellit, zakup 21.07.19., telefon Xiaomi
Tak czasem bywa. Najlepiej skorzystać z gwarancji i zgłosić reklamację bezpośrednio do serwisu.
Masz kartę gwarancyjną, dowód zakupu - proszę przeczytać warunki gwarancji - sprzęt często jest odbierany na koszt producenta.
Skąd wiesz, że jest gwarancja?
@MonaNowwwa Najlepiej pisz reklamację na podstawie obowiązkowej, dwuletniej rękojmi, czyli odpowiedzialności sprzedawcy za przedmiot. To zazwyczaj rozwiązanie bardziej korzystne od wszelkich dobrowolnych gwarancji. Jeśli sprzedawca nie reaguje, poproś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Na podstawie rękojmi przyjmuje się, że wada lub jej przyczyna stwierdzona w pierwszym roku istniała w towarze od początku.