anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

Client:77797297
#7 Wielbiciel#

Witam, chcialabym sie alegrowiczow doradzic odnosnie reklamacji, mianowicie zarklamowalam produkt, gdzie ewidentnie jest to wada: po ponad roku w bucie popekaly szwy miedzy butem a podeszwa i odkleila sie podeszwa po wewnetrznej stronie buta, byty nie byly orane, byly uzydkowane zgodnie z ich przeznaczeniem,prosilam o zwrot pieniedzy albo wymiane na nowe obuwie, sprzedajacy twierdzi ze nie odda kasy i wysle uszkodzone buty. Prosze o pomoc jak moge odzyskac pieniądze lub nowe buty. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Nie może tak sobie odesłać, składasz reklamację a sprzedający musi ją rozpatrzyć i uzasadnić, w takich sprawach to najlepiej otworzyć dyskusję, masz pomoc Allegro i sprzedający ma 24godz, na odpowiedź: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@Client:77797297  Po kolei bo trochę chaotycznie opisałaś sytuację.
Rozumiem że zgłosiłaś sprzedającemu reklamację poprzez wiadomość allegro/dyskusję i on na odległość od razu ją odrzucił bez oględzin?

oznacz moderatorów