Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiła torebkę, po 6 miesiącach postrzepila się raczka, sprzedawca każe mi opłacić przesyłkę samodzielnie. Dla mnie to niezrozumiale. Do kogo to zgłosić
@Marta5021988 A kto miałby to opłacić? zrozumiałe, ty odsyłasz i jeżeli sprzedawca uzna reklamację zwraca Ci te koszty wysyłki.
@LEW433 Znowu się mylisz i znowu wprowadzasz w błąd. Na jakiej podstawie to napisałeś? Zgodnie z prawem wadliwy towar odsyła się na koszt sprzedawcy. Podać podstawę prawną?
Żaden przepis nie stanowi, że koszt odesłania jest zwracany tylko po uznaniu reklamacji, o czym możesz nie wiedzieć. Tu masz wyjaśnienie; https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/niezasadna-reklamacja-a-koszty-transportu/...
[edycja]
@Marta5021988 Zgodnie z prawem towar wadliwy odsyłasz na koszt sprzedawcy. W praktyce płacisz za odesłanie, a potem sprzedawca musi Ci zwrócić ten koszt. Za wady sprzedawca odpowiada z rękojmi przez 2 lata. Jeżeli masz problem z reklamacją, albo sprzedawca nie odda Ci kosztu odesłania, zgłoś to do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Sprzedający otrzyma odpowiedni komunikat.