anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

agnese_1978
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. 

Zakupiłam parasol ogrodowy objęty gwarancją. W trakcie eksploatacji zepsuła się korbka do zwijania parasola czyniąc go bezużytecznym. Złożyłam reklamację u sprzedającego. Otrzymałam odpowiedź cyt."w dniu dzisiejszym mamy otrzymać element więc doślemy jak tylko wjedzie." Na tej wiadomości kontakt ze sprzedawcą urwał się. Nie odbiera telefonów, nie odpowiada na e-maile. Będę wdzięczna za sugestie jak rozwiązać tę sytuację 

 

 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

W takiej sytuacji najlepiej nawiąż z nim kontakt przez Dyskusję.

https://allegro.pl/dyskusje/nowa

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob...

Będzie miał 24 godziny (w dni robocze) na odpowiedź, a jeśli to nie nastąpi, w Dyskusji poprosisz o pomoc pracownika Allegro, który przywoła sprzedawcę i zobowiąże go do wywiązania się z umowy. Otwarcie Dyskusji zazwyczaj powoduje szybkie i pomyślne rozwiązanie problemu - nie zamykaj jej, dopóki sprawa nie będzie załatwiona do końca.

oznacz moderatorów