Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Zakupiłam parasol ogrodowy objęty gwarancją. W trakcie eksploatacji zepsuła się korbka do zwijania parasola czyniąc go bezużytecznym. Złożyłam reklamację u sprzedającego. Otrzymałam odpowiedź cyt."w dniu dzisiejszym mamy otrzymać element więc doślemy jak tylko wjedzie." Na tej wiadomości kontakt ze sprzedawcą urwał się. Nie odbiera telefonów, nie odpowiada na e-maile. Będę wdzięczna za sugestie jak rozwiązać tę sytuację
W takiej sytuacji najlepiej nawiąż z nim kontakt przez Dyskusję.
https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Będzie miał 24 godziny (w dni robocze) na odpowiedź, a jeśli to nie nastąpi, w Dyskusji poprosisz o pomoc pracownika Allegro, który przywoła sprzedawcę i zobowiąże go do wywiązania się z umowy. Otwarcie Dyskusji zazwyczaj powoduje szybkie i pomyślne rozwiązanie problemu - nie zamykaj jej, dopóki sprawa nie będzie załatwiona do końca.