anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

dzolka86
#7 Wielbiciel#

Witam, kupilam materac za 295zl który okazał się wadliwy i posiada dziurke. Wysłałam zdjecia do sprzedającego na których widać że ta dziurka jest na szwie materaca.     Sprzedający twierdzi ze towar posiada certyfikat i był dobry. PO długim czasie braku  kontaktu  ze Sprzedającym zaoferował wysłanie łatki z klejem bądź obniżkę materaca o 30%. Niestety nie jestem zadowolona z takiego rozwiązania Ponieważ dostałam towar który okazał się wadliwy za 295zł. Proszę o wymianę towaru na nowy. Co więcej mogę zrobić?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@dzolka86 sugeruję, abyś założyła dyskusję ze sprzedającym. Po 24 godzinach będziesz mogła poprosić o pomoc doradcę, który wypowie się w dyskusji.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

dzolka86
#7 Wielbiciel#

Właśnie że rozpoczęłam,  cała Reklamacja na dyskusji prowadzona i po kilku próbach sprzedający dał takie rozwiązanie 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@dzolka86 Sprzedający musi rozpatrzyć i może naprawić, ale nie może to być jakaś łatka, odznacz dyskusję po 14dnaich jako nierozwiązaną.

oznacz moderatorów