Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupilam materac za 295zl który okazał się wadliwy i posiada dziurke. Wysłałam zdjecia do sprzedającego na których widać że ta dziurka jest na szwie materaca. Sprzedający twierdzi ze towar posiada certyfikat i był dobry. PO długim czasie braku kontaktu ze Sprzedającym zaoferował wysłanie łatki z klejem bądź obniżkę materaca o 30%. Niestety nie jestem zadowolona z takiego rozwiązania Ponieważ dostałam towar który okazał się wadliwy za 295zł. Proszę o wymianę towaru na nowy. Co więcej mogę zrobić?
@dzolka86 sugeruję, abyś założyła dyskusję ze sprzedającym. Po 24 godzinach będziesz mogła poprosić o pomoc doradcę, który wypowie się w dyskusji.
Właśnie że rozpoczęłam, cała Reklamacja na dyskusji prowadzona i po kilku próbach sprzedający dał takie rozwiązanie
@dzolka86 Sprzedający musi rozpatrzyć i może naprawić, ale nie może to być jakaś łatka, odznacz dyskusję po 14dnaich jako nierozwiązaną.