Reklamacja

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chciałbym dokonać reklamacji obuwia ale zakończyłem dyskusje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To ją otwórz:
Jak możesz ponownie otworzyć Dyskusję
- Przejdź do zakładki Dyskusje.
- Wybierz z listy Dyskusję ze sprzedającym, którą chcesz otworzyć ponownie.
- Kliknij [zgłoś problem ponownie].
- Wskaż, z jakiego powodu ponownie otwierasz Dyskusję i kliknij [dalej].
Dyskusję możesz otworzyć ponownie również w Szczegółach zakupu. Wystarczy, że rozwiniesz Szczegóły zakupu pod produktem, którego dotyczyła Dyskusja i klikniesz [zgłoś problem ponownie].
nie da się poproś: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Mariuszkus9971 wznowiliśmy już Twoją dyskusję ze sprzedającym i prosiliśmy go wskazanie warunków reklamacji.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ To jak to jest, wznawiasz samemu czy WY wznawiacie?🤔

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 to zależy od sytuacji.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nic nie wyjaśniłaś, zależy od jakiej sytuacji?🤗

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 do 3 lipca jeśli kupujący chciał wznownić dyskusję musiał zawsze skontaktować się z nami. Po tym dniu kupujący, którym automatycznie zamknęliśmy dyskusję, mogą samodzielnie ponownie otworzyć tą dyskusję, ale jeśli np. klient sam ją zakończył i chce ją wznownić, musi napisać do nas.
Moderatorka