anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

Mariuszkus9971
#1 Nowicjusz#

Chciałbym dokonać reklamacji obuwia ale zakończyłem dyskusje 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

To ją otwórz:

Jak możesz ponownie otworzyć Dyskusję

  1. Przejdź do zakładki Dyskusje.
  2. Wybierz z listy Dyskusję ze sprzedającym, którą chcesz otworzyć ponownie.
  3. Kliknij [zgłoś problem ponownie].
LEW433_0-1688818106917.png

 

  1. Wskaż, z jakiego powodu ponownie otwierasz Dyskusję i kliknij [dalej].

Dyskusję możesz otworzyć ponownie również w Szczegółach zakupu. Wystarczy, że rozwiniesz Szczegóły zakupu pod produktem, którego dotyczyła Dyskusja i klikniesz [zgłoś problem ponownie].

nie da się poproś: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Mariuszkus9971 wznowiliśmy już Twoją dyskusję ze sprzedającym i prosiliśmy go wskazanie warunków reklamacji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ To jak to jest, wznawiasz samemu czy WY wznawiacie?🤔

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@LEW433 to zależy od sytuacji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nic nie wyjaśniłaś, zależy od jakiej sytuacji?🤗

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@LEW433 do 3 lipca jeśli kupujący chciał wznownić dyskusję musiał zawsze skontaktować się z nami. Po tym dniu kupujący, którym automatycznie zamknęliśmy dyskusję, mogą samodzielnie ponownie otworzyć tą dyskusję, ale jeśli np. klient sam ją zakończył i chce ją wznownić, musi napisać do nas. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów