Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym dokonać reklamacji obuwia ale zakończyłem dyskusje
To ją otwórz:
Dyskusję możesz otworzyć ponownie również w Szczegółach zakupu. Wystarczy, że rozwiniesz Szczegóły zakupu pod produktem, którego dotyczyła Dyskusja i klikniesz [zgłoś problem ponownie].
nie da się poproś: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166
@Mariuszkus9971 wznowiliśmy już Twoją dyskusję ze sprzedającym i prosiliśmy go wskazanie warunków reklamacji.
@_HolaOla_ To jak to jest, wznawiasz samemu czy WY wznawiacie?🤔
Nic nie wyjaśniłaś, zależy od jakiej sytuacji?🤗
@LEW433 do 3 lipca jeśli kupujący chciał wznownić dyskusję musiał zawsze skontaktować się z nami. Po tym dniu kupujący, którym automatycznie zamknęliśmy dyskusję, mogą samodzielnie ponownie otworzyć tą dyskusję, ale jeśli np. klient sam ją zakończył i chce ją wznownić, musi napisać do nas.