Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
w czerwcu 2023 kupiłem internetowo lodówkę, niestety z wadą - krzywo zamontowane drzwi. Zgłosiłem to od razu sprzedawcy, który uznał reklamację. Dopiero teraz we wrześniu zgodził się odebrać wybrakowaną lodówkę, ale stwierdził, że zwróci tylko za towar, bez poniesionego kosztu (59 zł.) wniesienia lodówki do mieszkania. Pytanie, czy sprzedawca ma prawo tak postąpić?
Pozdrawiam, Krzysztof.
A czy w zakupie płaciłeś koszt wniesienia sprzedającemu?
Sprzedawca uznał reklamację i chęć zwrotu środków , wnoszenie lodówki to dobrowolna usługa którą opłaciłeś nie sprzedawcy tylko dostawcy .
podlega zwrotowi jako koszt ściśle związany z reklamacją.
@konto zamknięte czyli rozumiem ,że allegro powinno zwracać sprzedawcom opłaty związane z przesyłkami w ramach smart w przypadku gdy klient odstąpi od umowy i zwróci towar ,a tak się nie dzieje .