Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam na allegro maskę do samochodu i przyszła wygięta z dwóch stron. W opisie było że maska jest używana ale w bardzo dobrym stanie. Nie było mowy o żadnych wgniotkach. Skontaktowałam się ze Sprzedającym ale uciął temat mówiąc że on wysłał maskę w dobrym stanie bez wygięć i że mam ścigać kuriera. Maska była zapakowana z folię bąbelkową i strecz opakowanie nie było uszkodzone. Co w takim wypadku? Czy rzeczywiście reklamację składać na poczcie. Bo Sprzedający nie poczuwa się do odpowiedzialności. Bede wdzięczna za pomoc.
@magdaem_94 Zakup od firmy czy od prywatnego? > jak od firmy to składaj reklamację u sprzedawcy > jak od prywatnego to u przewoźnika.
Od firmy. Tylko w jakimś wątku przeczytałam że jeśli Sprzedający w dalszym ciągu nie będzie chciał uwzględnić reklamacji to może nie zwrócić kosztów wysyłki a te niestety nie są małe bo jest to paczka gabarytowa.
Należy wezwać kuriera i jak nie minęło 7dni spisać protokół a sprzedającemu założyć dyskusję to on odpowiada z ataki stan zapakowania i towar do chwili odebrania: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
reklamacje według prawa z 1 stycznia 2023 ma sprzedawca odebrać na swój koszt
A co ci szkodzi lekko pokrzywiona maska, w starym gruchocie to bez różnicy, nawet będzie pasować, dopełniać się. Ewentualne sobie ją trochę podprostuj.
@Halfruntpo pierwsze to nie stary gruchot a po drugie nie po to za coś płacę żeby przyszło uszkodzone. Za takie mądrości Ci już dziękuję i więcej nie musisz odpowiadać jak nie masz nic sensownego do powiedzenia.
Och uraziłem twoje uczucia materialne, bardzo przepraszam, rada nie jest wcale taka zła, to że tobie nie pasuje to inna kwestia.
😂 oj tak strasznie mnie uraziłeś. Ale dobrze że cię chociaż przepraszać nauczyli 🤭
@magdaem_94 spisz protokół szkody masz 7 dni od odebrania i złóż reklamację sprzedawcy, brak ustalenia winy przewoźnika jest na Twoją nie korzyść bo odebrałeś paczkę bez uwag czyli do uszkodzenia mogło dojść po wydaniu paczki 😞
@kostas11 Złożyłam już reklamację na poczcie bo to szło przez pocztex. Jednak nie sądzę aby uznali tą reklamację ponieważ opakowanie nie było uszkodzone. Więc pozostaje mi złożyć też bezpośrednio reklamację u Sprzedającego.
@magdaem_94 ale do reklamacji potrzebny jest protokół szkody, a po za tym nie da się dwa razy złożyć reklamacji, skoro już to zrobiłaś to czekaj na decyzję, jak odrzucą za złe spakowanie to z roszczeniem do sprzedawcy 😄
Witam najmilej, najserdeczniej, z szacunkiem... Jestem 23 lata "na "Allegro""
i... miło "naszło mnie", w ramach debiutu DZISIAJ - na..."dopomaganie" ;-).
Zatem - rozwiązań reklamacyjnych tu nie podsuwam - tu jest "myśl pewna"
na przyszłość - dotyczy Pani jako miłej tu Kupującej 😉 i innych osób wszak
otrzymujących paczki - też... Ale może wpierw "meritum"...;-)..
Paczka została źle zapakowana - strecz?? (nie wykaże nawet kopnięcia w przedmiot,
o ile nie będzie dziury - jest elastyczny i... powróci 'do swej postaci", a przedmiot ;-|
będzie po wypadku....; folia też sprawy nie załatwia)... - paczka zapakowana WSZAK
NIEWYSTARCZAJĄCO - i żadne reklamacje względem przewoźnika - NIESTETY - tutaj
niczego nie dadzą...Koncepcja - reguła: "PUD(E)Ł(K)O--w--PUD(E)Ł(K)O!--PODWÓJNE",
czytane "dualnie', jako PUDEŁKO lub PUDŁO, zależnie od gabarytów paczki...;-|.
TU: PUDŁO--w--PUDŁO, o ile da się zachować jakiś gabaryt "końcowy" takich działań.
Przynajmniej JEDNO GRUBE, SZTYWNE, MOCNE _PUDŁO_ ;-|...
Jeżeli PODCZAS danego transportu nastąpi... "zdarzenie" - a w PUDLE
będzie wgniecenie
- to... będzie to widać, a zarazem będzie świadczyło o fakcie i SILE uderzenia itp. ...;-|.
Strecz "poddałby się", "powróciłby do swojej formy" - i niczego... nie ma.. = nie widać.
I żaden "kurier" reklamacji nie uzna, chyba, że będzie dziura.
czasem też OD WSTRZĄSÓW, braków AMORTYZACJI czy...przylegania niemal danego
przedmiotu do ścianek pudła - może nastąpić uszkodzenie.... Ulubiony ;-| - czytaj ;-|
- bezmyślny sposób wysyłania dysków twardych, zwłaszcza 3,5"...
"We folię, do koperty" - i na wycieczkę...Ta koperta - bąbelkowa nawet - zamortyzuje
może uderzenie - ale wstrzasów - nie... - jest to jeden przedmiot, z 'otuliną' wszak tu
co najwyżej... A potem problemy z HDD.... Tak samo - komputery, aparaty, kamery...
czy... szklanki.... ;-)... Czasem trzeba Sprzedającego = 'Wysyłającego' '(za)asekurować',
tj., powiedzieć o powyższym, poprosić -- ujmy nie ma, a można zaś za to UNIKNĄĆ....
OBUSTRONNYCH kłopotów i PRZYKROŚCI...Itp. ;-)...Tylez wstawki tu miłej - dla dobra
wszel(a)lkiego...;-).
Pozdrawiam najprzeserdecznie, z szacunkiem, szacunkiem WIELKIM.
😉
jak wszak ZAWSZE.
😉
JKWX.
WROCŁAW.
*********
25-12-2023
16:22
😉