Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupiłem czajnik od firmy Ost-west dnia 04.03.2022 , czajnik przestał działać i napisałem do sprzedającego wiadomość przez serwis Allegro że chce go reklamować,sprzedawca odesłał mnie do serwisu chociaż sam powinien załatwić sprawę i wszystkie reklamację na Allegro, które załatwiałem wcześniej w innych firmach były załatwiane przez sprzedającego.Po kontakcie z serwisem okazało się że muszę odesłać czajnik na swój koszt.Moje pytanie do Państwa czy to ja powinienem być odsyłany do serwisu zewnętrznego i kto powinien płacić za paczkę.Do tej pory moje reklamację w innych firmach były załatwiane przez nadanie kuriera lub nr paczki do wysłania w paczkomacie przez sprzedającego.Prosze o szybką odpowiedź i pozdrawiam.
Wszystko zależy czy składasz reklamację z u sprzedającego czy u gwaranta, tak jak u sprzedającego to ma on 14dni na rozpatrzenie, otwórz dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa