Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem laptopa - okazał się zepsuty więc odesłałem. Sprzedawca zgodził się na początku na zwrot środków, niestety później napisał że wymienił laptop i wysyła. Długo to trwało i w międzyczasie kupiłem nowego w sklepie stacjonarnym. Zażądałem zwrotu kosztów jednak ani sprzedawca ani allegro protect nie zgodzili się na to argumentując tym, że jest to pierwsze zgłoszenie reklamacyjne. Moje pytanie - czy jeśli ten wymienony laptop będzie miał jakąś wadę lub niezgodność z ofertą i go odeślę jako kolejną reklamacje ale sprzedawca jej nie uzna (a wiem, że tak będzie) to czy mam jakieś szanse odzyskac pieniądze od Allegro protect czy zostaje już tylko droga sądowa? I czy zdjęcia niezgodności lub wady produktu wystarczą czy potrzebna opinia rzeczoznawcy?