anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

linka0077
#7 Wielbiciel#

Mam problem z reklamacją. Zamówiłam od pewnego sprzedawcy akwarium 30L, które zostało zbite w transporcie. Od razu po rozpakowaniu paczki zrobiłam zdjęcia i złożyłam reklamacje na poczcie. Po miesiącu otrzymałam odpowiedź, że akwarium zostało źle zapakowane i uszkodzone z winy sprzedającego. Skontaktowałam się ze sprzedawcą i twierdzi ze on juz z tym nic nie zrobi bo ja " przejęłam odpowiedzialność za paczke" zwracając się do poczty a nie do niego i odmawia jakiejkolwiek pomocy, kazał sobie to załatwiać z pocztą... Co w takiej sytuacji zrobić? Dodatkowo sprzedawca oskarżył mnie o zrobienie nieprawdziwych zdjęć bo "paczka wcale nie byla tak zabezpieczona"...

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@linka0077 Cześć. Jeśli w odpowiedzi reklamacyjnej otrzymałaś informację, że przesyłka została nieprawidłowo zabezpieczona, to rozpocznij dyskusję ze sprzedającym. 

oznacz moderatorów

linka0077
#7 Wielbiciel#

Sprzedawca zrzucil odpowiedzialność na mnie i na poczte, nie chce z tym nic zrobić, twierdzi że już nic w tej sprawie nie może zrobić...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@linka0077 Piszesz że masz dowód z PP więc otwierasz dyskusję, masz tu pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów

eightbitclone2
#14 Krzewiciel#

Kupować wysyłkowo szklane akwarium ???  Sprzedawać wysyłkowo szklane akwaria ? Oj,tu chyba obie strony transakcji lubią ten powiew adrenaliny 😉

oznacz moderatorów

linka0077
#7 Wielbiciel#

Często się to zdarza😉 tylko trzeba je odpowiednio zabezpieczyc

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@linka0077 zakładasz dyskusję wnosisz reklamację do sprzedawcy wklejasz w dyskusji pismo z poczty, żądanie zwrotu kasy lub wydania drugiej szt towaru pod rygorem odstąpienia od umowy i czekasz. Po 14 dniach jak sam nie uzna to allegro mu do rachunku dopisze i ci odda z protecta

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@linka0077

Paczka była ubezpieczona? Jak tak, to należy wystąpić do ubezpieczyciela o odszkodowanie. Robi to nadawca bezpośrednio w firmie ubezpieczoniowej (jest nią Agro Ubezpieczenia), w ciągu 7 dni od dnia uzyskania informacji o szkodzie. Poczta Polska nie pośredniczy w kwestii odszkodowania z ubezpieczenia przesyłki, a decyzja ubezpieczyciela jest niezależna od decyzji przewoźnika.

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

A czy poczta dopuszcza w przewozie produkty szklane? Jeśli nie to i nie mogło być ubezpieczone 

oznacz moderatorów