Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Zgłosiłem reklamacje, sprzedający przyjął zgłoszenie i wysłał (w tym przypadku zdjęcia) do reklamacji u producenta. Ile czasu sprzedawca ma na rozpatrzenie reklamacji ?
2 dni
@RafalSuder 14 dni na rozpatrzenie , ale nie jest to jednoznaczne z zakończeniem procesu reklamacyjnego , może Ci napisać np. ,, tak wada występuje , sprzęt będzie naprawiany ,, cdn...
@RafalSuder sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź na reklamację, może np. napisać że czeka na części i wydłużyć ten czas 🙂 ustawodawca nie podał czasu na rozpatrzenie reklamacji ma to być bez zbędnej zwłoki i utrudnień dla konsumenta 🙂
Reklamacja wysłana 06.09.2024 ( prawie 1 miesiąc temu )
16.09. ( 18 dni temu ) napisałem do niego w sprawie reklamacji i dostałem odpowiedz że :
dałem do reklamacji czekam na informacje od producenta.
Czy po tych 18 dniach mogę się domagać o zatwierdzenie reklamacji ?
@RafalSuder Napisz mu że zgodnie z prawem po 14dniach rekalamcja jest uznana i oczekujesz na to czego się domagałeś.
Nieprawda. Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie sie do reklamacji i to zrobił.
Nie , napisał tylko ze wysłał nic więcej.
Dokładnie, produkt/reklamacje uznał, i jest ona 'procesowana'. Teraz pewnie czeka na informacje serwisu producenta czy naprawia/wymienia/zwrocą koszta.
Chyba nie oczekujemy ze od razu da informacje ze to i to zostanie naprawione albo produkt zostanie wymieniony etc
Ale czy jest jakiś okres do którego musi się określić co z reklamacją ??
@RafalSuder Oczywiście, a nie wiesz?
@RafalSuder sprzedający ma 14 dni (od momentu zgłoszenia reklamacji) na wydanie decyzji reklamacyjnej, natomiast nie ma określonego czasu na naprawę bądź wymianę produktu.
Nie - ale nie może to narażać Klienta na niedogodności. Ale z tego co mówisz, to sprzedawca dochował wszelkich terminów.
Teraz pozostaje Ci czekać - takie prawo.
Na koniec skwitować odpowiednim komentarzem za zbędną zwłokę i utrudnienia dla konsumenta - takie prawo.
Dokładnie tak😁