Reklamacja

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzien dobry. Nie wiem co mam zrobić. Zakupiłam kompresor klimatyzacji. Nie caly rok temu. Okazało się że ten kompresor jest nieszczelny ucieka gaz. Napisalam do sprzedającego oczywiście musialam odesłać wadliwy towar. Wypełnić protokół reklamacji. Odpisali ze reklamacja została rozpatrzona negatywnie bo nie przyslalam im książki serwisowej z montażu. A w dyskusji w załączniku wyslalam im fakturę od mechanika jaki był olej zastosowany itp. Odpisali również ze mam prawo skorzystania z gwarancji i mogą odesłać kompresor do producenta. Ja się na to zgodziłam. Moje pytanie jest takie ponieważ ta dyskusja trwa już 14 dni i allegro zadało mi pytanie czy mój problem został rozwiązany. I nie wiem bo porozumiałam się z sprzedawca ale do końca nie został mój problem rozwiązany bo dalej nie wiem co z tym kompresorem co oceni producent. Ja poprosiłam o zwrot kosztów sprzedającego ale ten nie może tego zrobić dopóki nie będzie miał decyzji od producenta. I nie wiem co mam zaznaczyc? Jaka opcją tez jest zwrot kosztów przez allegro protect ale nie wiem o co chodzi? Czy ktoś może mi doradzić? Pierwszy raz się z takim czymś spotkalam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedawca nie zawsze jest stroną która sama może takie urządzenie naprawić ,a oddając do serwisu nie można określić ile naprawa potrwa.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedający zaznaczył ze moze potrwać to od miesiąca do trzech miesięcy. Tylko nie wiem co mam zaznaczyć że rozwiązałam problem czy nic nie zaznaczać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
na ten moment problem nie jest rozwiązany, produktu nie otrzymałaś więc sprawa dalej trwa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zostaw na razie dyskusję otwartą, masz jeszcze 14 dni na podjęcie decyzji czy rozwiązana czy nie. Po tych 14 dniach allegro samo zamknie dyskusje jako rozwiązana, więc pilnuj terminu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@barbaragorna92 sprzedawca odrzucił reklamację, więc sprawa zamknięta, zgodziłaś się na przekazanie z tytułu Gwarancji a tu terminy i zasady określa Gwaran - Producent w karcie gwarancyjnej, zostaw dyskusje otwartą nic nie musisz robić z protect i tak nie dostaniesz bo czekasz na decyzję producenta, przy odrzuconej reklamacji cięzko powiedzieć co zrobi allegro i czy Ci przyzna rekompensatę 😞
Κώστας