Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Piszę w sprawie dwóch reklamacji. Pierwsza dotyczyła kupna 3 par butów dnia 30 pazdziernika na łączną kwotę 609 złoty nr zamówienia (Nr 159df676-1aa2-11eb-a4b6-e923d6096023) . Pisałem w tej sprawie do moderatora i owszem otrzymałem zwrot 148,97 nr zamówienia ( Nr 159df678-1aa2-11eb-a4b6-e923d6096023) ale za paczką która do mnie przyszła . Pytając się o zwrot różnicy nie otrzymałem odpowiedzi. Chciałbym się zapytać po tak długim czasie mogę nadal ubiegać się zwrot kosztów ? Jeżeli tak to gdzie mogę zwrócić się z prośbą o pomoc ?
Druga sprawa dotyczy zakupu kompostownika przez moją mamę zakupionego dnia 28 marca 2021 nr zamówienia (nr 6123c761-8f81-11eb-9eaf-fb64ef85126c) na kwotę 182,98 w wiadomości zwrotnej otrzymała że płatności nie została zrealizowania pomimo wpłaty należności. Czy w takim przypadku wystarczy wysłać wiadomość potwierdzająca dokonania należności czy potrzeba czegoś więcej
Proszę o jak najszybsza odpowiedź i pozdrawiam serdecznie
Te 3 pary butów były odesłane?? Jeśli tak, powinieneś otrzymać zwrot wszystkich kosztów, także kosztów odesłania. Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i domagaj się zwrotu wszystkich kosztów. Jeśli ich nie otrzymasz, złóż wniosek o ich zwrot z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
W drugim przypadku sprawdź status wpłaty w zakładce Kupione. Jeśli jest zakończona, sprzedawca otrzymał wpłatę i musi wysłać towar lub oddać pieniądze. Jeżeli stwarza problem, także otwórz spór i poproś w nim o pomoc Allegro.
Jeżeli wpłata ma status anulowana, nieudana itp., w zakładce Kupione ponów płatność. Pieniądze z nieudanej pierwszej wpłaty wrócą na konto po około 3 dniach.
Fajnie jakbym chociaż zobaczył te buty 🤣. Sytuacja odnośnie butów wyglądała tak że nawet ich nie otrzymałem. Konto było stworzony z chin a wpłaty robiłem przez allegro in post. Czas dostawy był przewidziany na około 3 tygodnie. Po upływie tygodnia konto zostało skasowane. Mógłbym się zapytać czy Program ochrony klienta gwarantuje zwrot całkowitych srodków ? Pytam się dlatego, ponieważ składałem reklamację w tym temacie a odesłało środki za rzecz która do mnie przyszła ? Podczas ponownej reklamacji piszę że już jej dokonałem i zastanawiam się o co chodzi ? Dziękuję za szybka odpowiedź i życzę udanego dnia 😉
W takim razie czym prędzej złóż wniosek o zwrot wpłaty z POK. Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy. Na złożenie wniosku masz 180 dni od daty zakupu. Gdybyś miał jakikolwiek problem ze złożeniem wniosku lub przyznaniem rekompensaty, daj znać.
Wcześniej pisałem z POK to dostałem zwrot za bieliznę która do mnie dostarczona a nie za buty które wyparowały. Pracownik chyba nie chcący źle oznaczył wątek. Jak próbuje napisać ponownie w tej sprawie to wyświetla mi że poruszałem ten problem. Myślisz że napisanie z prywatnego maila do pracownika albo do instytucji typu allegro finanse zdałoby egzamin ?
@michalsuchewicz Musisz wypełnić wniosek do POK o zwrot wpłaty za buty, nie za bieliznę. Widać, że doszło tu do jakiegoś nieporozumienia, a być może Allegro utrudnia Ci złożenie wniosku o zwrot tych 600 zł. Napisz przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b... , domagaj się wyjaśnienia sprawy i możliwości złożenia wniosku o zwrot wpłaty za nieotrzymane buty.