anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamowany (i wymieniony na nowy) produkt wciąż nie działa, czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:46222361
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, mam problem.. mianowicie kupiłem maszynkę do golenia, po kilku tygodniach, miesiącach zaczęły się z nią problemy do momentu aż w ogóle nie działała. Wysłałem ją na gwarancję, i dostałem nową maszynkę, tylko, że z nią też są problemy.. czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy? Mimo, że minęło 14dni zwrotu.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:46222361 Jeżeli wcześniej złożyłeś reklamację na podstawie rękojmi, po wystąpieniu drugiej wady istotnej sprzedawca nie może już towaru wymieniać lub naprawiać, tylko musi oddać pieniądze. Złóż teraz pisemną reklamację, wyślij ją mailem sprzedawcy i powołaj się na art. 560 Kc. Napisz tam, że w związku z wystąpieniem drugiej wady odstępujesz od umowy i żądasz zwrotu wpłaty. Dodaj, że za pierwszym razem także reklamowałeś z rękojmi. Jeśli będzie problem, załóż Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc Allegro.

Nie ma to nic wspólnego ze zwrotem w ciągu 14 dni. Zwrot i reklamacja to zupełnie inne sprawy. Nie myl też gwarancji z rękojmią, to inne uprawnienia. Poczytaj o tym w necie. Zazwyczaj rękojmia jest dla kupującego bardziej korzystna. Tu masz opisane różnice; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/

oznacz moderatorów