Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam 2 tablety od firmy [edycja] już czwarty raz odesłałam gdyż są nie sprawne
@Client:41678492 na koncie, z którego piszesz nie ma takiego zakupu, dlatego nie mogę sprawdzić czy założyłaś dyskusję ze Sprzedającym. Mogłabyś w niej napisać, że w związku z kolejną reklamacją oczekujesz zwrotu pieniędzy, ale na razie bez szczegółów nie jestem w stanie nic więcej poradzić.
W mojej histori Moje zakupy produkt który kupiłam czyli dwa tablety został usunięty nie rozumiem dlaczego przecież produkt został zakupiony i zaplacony.czy firma która sprzedaje produkt może usunąć zakup?
@Client:41678492 sprzedawca nie może usunąć zakupu z Twojego konta ( pewnie sam ukryłeś ) 🙂 przy drugiej reklamacji z tytułu rękojmi ( nie gwarancji mniej korzystna ) możesz odstąpić od umowy i należy Ci się zwrot kasy 🙂
Istnieją dwa powody, dla których oferty mogły zniknąć z zakładek:
@Client:41678492 na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego
W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:
Oczywiście że złożyłam takie pismo że odstępuje od umowy w ramach rękojmi lecz firma odpisała że należy mi się tylko naprawa w ramach gwarancji.dodam jeszcze że żadnej gwarancji do towaru nie dołączono tylko paragon
@Client:41678492 Firma wprowadza Cię w błąd. To Ty, nie firma, decydujesz, czy korzystasz z rękojmi, czy z gwarancji. Otwórz Dyskusję, poproś o pomoc Allegro i jeśli nie otrzymasz zwrotu pieniędzy, skorzystaj z POK.
@Client:41678492 Tak, jak pisała @la_nika na Twoim koncie nie ma takiego zakupu. Podaj nazwę konta, z którego kupiłaś te przedmioty.
Dodam, że jeśli kupiłaś poza Allegro niestety nie możemy pomóc.
@Client:41678492 Niepotrzebnie odsyłasz czwarty raz. Już przy drugiej reklamacji z rękojmi, gdy sprzęt był już naprawiany lub wymieniany, możesz odstąpić od umowy i żądać zwrotu wpłaty. Nie reklamuj na podstawie żadnych gwarancji, tylko na podstawie rękojmi. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś w niej wady i na podstawie rękojmi (art. 560 Kc) odstąp od umowy i zażądaj zwrotu pieniędzy. Sprzedawca nie może zmienić Twojego żądania, o ile wada jest istotna. Po odesłaniu sprzętu, jeśli sprzedawca nie odda pieniędzy, wystąp o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia