Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem 4 nowe felgi aluminiowe, zrobiłem przedpłatę, dostałem je w 2 kartonach, 3 z nich okazały się uszkodzone na rancie. Posiadam protokół szkody, kontaktując się ze sprzedawcą otrzymałem informacje, że to ja powinienem reklamować w dpd i że nie mam możliwości ich zwrotu. Czy mogę otworzyć spór, wysłać sprzedawcy protokół od kuriera i żądać zlecenia odbioru? Z tego co widać sprzedawca otrzymał pieniądze i całkiem umywa ręce od sprawy.
Za towar do momentu odbioru odpowiada sprzedawca i to on powinien składać reklamację .
@Arekcz95 jeśłi sprzedawcą byla firma to sprzedawca odpowiada za towar do momentu doręczenia.
Ty masz prawo złożyć reklamacje SPRZEDAWCY z tytułyu rekojmi że otrzymałeś towar uszkodzony (o ile nie było tego w opisie aukcji) i domagac sie jego naprawy lub zwrotu środków. Jeśli zapłaciłeś za towar sprawny to taki powinieneś od sprzedawcy otrzymac. Sprawe z przewożnikiem powinien załatwić sprzedawca
@Arekcz95 Sprzedawca wprowadza Cię w błąd. Wadliwy towar reklamujesz u niego, a nie u przewoźnika, poza tym nie ma pewności czy uszkodzenie powstało w transporcie. Gdyby nawet, za takie uszkodzenia względem Ciebie odpowiada sprzedawca. Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim złóż reklamację z rękojmi, określ wady i zażądaj wymiany towaru na koszt sprzedawcy lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu, także kosztu odesłania. Sprzedawca może sam odebrać wadliwy towar, ale nie musi. W sporze po 24 godzinach poproś o wsparcie pracownika Allegro. Jeśli mimo sporu problem nie zostanie rozwiązany, daj znać.