anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę kupić przedmiotów z koszyka

MAMY ROZWIĄZANIE!
Kyziowa
#8 Zapaleniec#

Założyłam konto 2 dni temu. Uzupełniłam dane konta takie jak adres, tel itp. Aktywowałam smart. Gdy chciałam kupić 2 przedmioty od 2 sprzedających z koszyka klikając " do kasy" wyswietla mi się strona z aktualzacją moich danych. Gdy klikam "zapisz" wyskakuje: " przepraszamy, bąd po naszej stronie. spróbuj poźniej..."

Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
LEW433
#21 Demiurg#

Próbowałaś się wylogować i wejść powtórnie, masz konto aktywne? jeszcze mogę Ci podpowiedzieć jak się kupuje przez "koszyk": https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/czym-jest-i-jak-dziala-koszyk-4GDdXb8KBSD jeżeli Ci się uda może moderator pomoże @_HolaOla_ @mr_oma @nat_not @la_nika 

oznacz moderatorów
Kyziowa
#8 Zapaleniec#

Nic nie działa. Wylogowywałam się itp. Ciagle to samo się wyświetla. Jak skontaktować sie z moderatorem? 

Po kliknięciu w ikonkę moderatora nie ma opcji wysłania wiadomosci do niego. 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Kyziowa Wyczyść lub zmień przeglądarkę.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Kyziowa Jeśli czyszczenie/zmiana przeglądarki nie pomaga, prześlij zrzut ekranu z opisanym problemem. Skonsultuję Twoją sprawę z zespołem technicznym.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Kyziowa
#8 Zapaleniec#

Nic nie działa. Po dodaniu do koszyka i kliknięciu do kasy wyślwietla się to: 

20210412_082246.jpg

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Kyziowa Odinstaluj aplikację i zainstaluj ją ponownie, a następnie spróbuj kupić przedmiot.

Jeśli to możliwe, sprawdź też czy problem występuje, kiedy korzystasz z komputera.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Kyziowa
#8 Zapaleniec#

Nic nie działa. Odinstalowywałam 2 razy, czyściłam przegladarkę. Sprawdzałam i na innym koncie wszystko działa a logując się na swoje konto nie moge kupic. Ciage wyskakuje to samo.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Kyziowa Próbowałaś kupić, używając komputera, jak pisałam wyżej?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Kyziowa
#8 Zapaleniec#

Nie mam takiej możliwości. 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Kyziowa Dostałam potwiedzenie, że dział techniczny pracuje nad usunięciem problemu. Przepraszam za niedogodności.

Poinformowano mnie również, że pierwszy zakup przez przeglądarkę spowoduje, że problem w aplikacji przestanie występować. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Kyziowa
#8 Zapaleniec#

Dziękuję @nat_not @! Już wszystko działa. Wystarszyło zrobić zakupy w przeglądarce.

Pozdrawiam serdecznie 🙂

oznacz moderatorów