Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Założyłam konto 2 dni temu. Uzupełniłam dane konta takie jak adres, tel itp. Aktywowałam smart. Gdy chciałam kupić 2 przedmioty od 2 sprzedających z koszyka klikając " do kasy" wyswietla mi się strona z aktualzacją moich danych. Gdy klikam "zapisz" wyskakuje: " przepraszamy, bąd po naszej stronie. spróbuj poźniej..."
Proszę o pomoc.
Próbowałaś się wylogować i wejść powtórnie, masz konto aktywne? jeszcze mogę Ci podpowiedzieć jak się kupuje przez "koszyk": https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/czym-jest-i-jak-dziala-koszyk-4GDdXb8KBSD jeżeli Ci się uda może moderator pomoże @_HolaOla_ @mr_oma @nat_not @la_nika
Nic nie działa. Wylogowywałam się itp. Ciagle to samo się wyświetla. Jak skontaktować sie z moderatorem?
Po kliknięciu w ikonkę moderatora nie ma opcji wysłania wiadomosci do niego.
@Kyziowa Wyczyść lub zmień przeglądarkę.
@Kyziowa Jeśli czyszczenie/zmiana przeglądarki nie pomaga, prześlij zrzut ekranu z opisanym problemem. Skonsultuję Twoją sprawę z zespołem technicznym.
Nic nie działa. Po dodaniu do koszyka i kliknięciu do kasy wyślwietla się to:
@Kyziowa Odinstaluj aplikację i zainstaluj ją ponownie, a następnie spróbuj kupić przedmiot.
Jeśli to możliwe, sprawdź też czy problem występuje, kiedy korzystasz z komputera.
Nic nie działa. Odinstalowywałam 2 razy, czyściłam przegladarkę. Sprawdzałam i na innym koncie wszystko działa a logując się na swoje konto nie moge kupic. Ciage wyskakuje to samo.
@Kyziowa Próbowałaś kupić, używając komputera, jak pisałam wyżej?
Nie mam takiej możliwości.
@Kyziowa Dostałam potwiedzenie, że dział techniczny pracuje nad usunięciem problemu. Przepraszam za niedogodności.
Poinformowano mnie również, że pierwszy zakup przez przeglądarkę spowoduje, że problem w aplikacji przestanie występować.
Dziękuję @nat_not @! Już wszystko działa. Wystarszyło zrobić zakupy w przeglądarce.
Pozdrawiam serdecznie 🙂