Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mam problem z zamówieniem myszki, to zamówienie sprzed roku. Nie wiem jak rozpocząć procedurę reklamacyjną, w dokumencie od sprzedawcy mam jakąś dziwną informację, niezgodną chyba z prawem .
oto treść pdf
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)
Adres do reklamacji:
ELEKTROMASTER
Łukasiewicza 9 hala 4
05-200 WOŁOMIN
PL
Czy rzeczywiście na rękojmie mam rok? z tego co wiem, mam 24 miesiące w unii. Prośba o pomoc i bardzo dziękuje !! 🙂
zakupy od firmy zgodnie z ustawą konsumencką sprzed 1 stycznia 2023 rękojmia 2 lata, w 2 roku masz udowodnić że wada była ukryta w produkcie po 1 stycznia 2023 reklamacja za niezgodnosć z umową rękojmia już nie istnieje 2 lata domniemuje się istnienie wady ukrytej w produkcie z automatu. W zakupach od osoby prywatnej jeśli napisano w ofercie rękojmia 1 rok to w momencie zakupu godzisz się na 1 rok zgodnie z zapisami kodeksu cywilnego w umowie sprzedaży strony mogą rękojmię dowolnie skrócić / wydłużyć ./ wyłączyć @FilipOrlowski
Bardzo Ci dziękuje za super pomoc i życzę miłego popołudnia! 🙂
@FilipOrlowski Tylko dyskusja bo widać ze sprzedający nie zna swoich obowiązków:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
nie znalazłem co prawda tego linku wcześniej, który wysłałeś i na około troche podszedłem do sprawy, bo kliknąłem zapytaj o produkt w menu mojego starego zakupu i napisałem tak :
Szanowny Panie
Zwracam się do Państwa z powodu problemów z moją myszką, którą zakupiłem u Państwa. Urządzenie wyłącza się losowo, mimo naładowania pełnego baterii. Ponadto zauważyłem, że myszka zaczęła losowo świecić na czerwono, sugerując, że bateria jest pusta, mimo regularnego ładowania zgodnie z instrukcją.
Zgodnie z przysługującymi mi prawami konsumenta, chciałbym skorzystać z przysługującej mi rękojmi, ponieważ problem wystąpił przed upływem 24 miesięcy od daty zakupu. Proszę o informację w jaki sposób mogę złożyć reklamację i jakie kroki powinienem podjąć w celu naprawy lub wymiany produktu.
Myślisz @LEW433, że teraz poczekać na jego odpowiedź, czy skorzystać dodatkowo z Twojego linku? A co w przypadku jak zacznie się wykłócać taki użytkownik ? Pierwszy raz mam sytuację reklamacyjną na allegro, stąd taka masa pytań, dzięki za pomoc :)!
Tu musi się odnieś bo to jest reklamacja, ale założenie dyskusji nie zaszkodzi, w dyskusji masz pomoc Allegro.
Bardzo Ci dziękuje za pomoc i wskazówki, zrobiłem tak jak podpowiedziałeś! Życzę miłego popołudnia 🙂
@FilipOrlowski w weekend czas na odpowiedź nie leci w poniedziałek jak nie odpowie na wiadomość załóż dyskusję wieczorem
Tak masz rację, weekend się nie liczy czas, ale może odpowiedzieć jakby chciał.😔