anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rezygnacja z płatności za pomylone zakupy

michal_droszcz
#7 Wielbiciel#

W czasie dokonywania płatności za zakupy zorientowałem się, że zakupiłem nie ten przedmiot (zły krem do twarzy) co chciałem i anulowałem płatność. Transakcja jest widoczna na moim koncie z opcją płatność anulowana. Napisałem wiadomość do sprzedawcy, że się pomyliłem i rezygnuję z zakupu. Czy muszę wykonać jeszcze jakieś czynności i czy ta niedoszła transakcja zniknie z mojego konta? 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

kostas11
#21 Demiurg#

@michal_droszcz Nie, anulowanie płatności to nie odstąpienie, dokonaj anulowanie zamówienia lub wyślij oświadczenie odstąpienia do sprzedawcy 🙂

Jak ma dostępne to tak anuluj jak nie do wyślij mailem odstąpienie 🙂

  1. Przejdź do zakładki Kupione i znajdź błędne zamówienie.
  2. Na wybranym zamówieniu kliknij SZCZEGÓŁY.
  3. W części Anulowanie zakupu kliknij przycisk [ANULUJ ZAKUP]
  4. Wybierz powód anulowania zamówienia i jeszcze raz kliknij przycisk [ANULUJ ZAKUP].
  5. Wyświetlimy Ci informację o anulowaniu Twojego zakupu.
________
Κώστας
oznacz moderatorów

michal_droszcz
#7 Wielbiciel#

Tylko nie mam nigdzie opcji anulowania zamówienia bo już szukałem. Czy wysłanie wiadomości do sprzedawcy, że dokonałem zakupu przez pomyłkę i rezygnuję wystarczy?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@michal_droszcz możesz mailem lub zobacz czy to zadziała to też jest odstąpienie 🙂

Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, poinformuj o tym sprzedającego:

  1. Przejdź do zakładki Kupione.
  2. Przy wybranym zamówieniu kliknij [szczegóły].
  3. Wybierz [zwróć część lub całość zamówienia], aby przejść do formularza zwrotu.
  4. Zaznacz przedmioty, które chcesz zwrócić, i wybierz z listy odpowiedni powód. Możesz wybrać osobny powód zwrotu dla każdego produktu w zamówieniu.
  5. Wypełnij formularz i kliknij [Zwracam produkty]. Otrzyma on wówczas e-maila.
________
Κώστας
oznacz moderatorów

michal_droszcz
#7 Wielbiciel#

Jedyna dostępna opcja w zakładce kupione to PONÓW PŁATNOŚĆ. Nic więcej nie mogę zrobić. Wiem, że jak zapłacę to mogę anulować transakcję, zanim sprzedawca rozpocznie jej realizację. Może tak trzeba zrobić?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@michal_droszcz nie musisz płacić, wyślij maila i będzie dobrze 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

michal_droszcz tak to wystarczy , nie masz obowiązku zapłaty  , transakcję sprzedający anuluje po 7 dniach .

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@michal_droszcz Nie musisz niczego dodatkowo anulować na stronie Allegro, nie musisz wypełniać żadnych dodatkowych formularzy i komplikować prostej sprawy. Jeśli wysłałeś sprzedawcy mailem swoją rezygnację z zakupu, to wystarczy.

oznacz moderatorów

michal_droszcz
#7 Wielbiciel#

Dzięki. Sprawa zamknięta. 

oznacz moderatorów